Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال فینال نیم فصل اول را با نمایشی ضعیف به سپاهان واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی این روز‌های استقلال برای آن‌ها که روند بازی‌های این فصل آبی‌ها را دنبال می‌کردند، اصلا کار سختی نبود. روز‌هایی که در آن استقلال هیچ نقطه قوتی در زمین نداشته باشد و نتیجه بازی را هم به راحتی از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شیوه‌ای که محمود فکری و کادرش از ابتدای فصل در پیش گرفته اند، بالاخره ضعف‌های خود را نشان داده و هواداران استقلال را بیش از همیشه کلافه و عصبی کرده است. حالا همان چیزی که مدت‌ها مایه افتخار محمود فکری بود، تماما علیه او شده. فکری تا دیروز می‌توانست به صدرنشین بودن تیمش افتخار کند و بگوید با همه مشکلاتی که از زمین و زمان برایش ایجاد شده، تیمش در جدول اول است و این مسئله نشان موفقیت اوست. دیروز، اما درنهایت این دستاورد هم برای آبی‌ها از دست رفت تا حالا دیگر تیم فکری نه خوب بازی کند و نه خوب امتیاز بگیرد. محمود فکری تا امروز هیچ انتقادی را به تیمش قبول نمی‌کرد. او می‌گفت که ما امتیازات خوبی جمع کرده ایم و صدر جدول هم به رنگ آبی است. فکری انتقادات به سبک بازی تیمش و تغییرات مداوم و کیفیت پایین بازیکنانش را نمی‌پذیرفت. حالا، اما اگر با زبان خود فکری با او صحبت کنیم، می‌بینیم که تیم او دیگر آمار قابل دفاعی هم ندارد.

خبر آنلاین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد