Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:00:59 GMT

منابع افغانستانی: رهبر طالبان کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۲۹۴۵

منابع افغانستانی: رهبر طالبان کشته شد

روزنامه هشت صبح افغانستان به نقل از منابعی در کویته پاکستان نوشت: ملّا هبة‌الله آخوند زاده رهبر طالبان پاکستان در یک انفجار کشته شده است.

روزنامه هشت صبح افغانستان در ادامه این گزارش اضافه کرد در این انفجار همراه با ملّا هبّة‌الله، «ملامطیع الله» رئیس اطلاعات و «حافظ عبدالمجید» مسئول مالی این گروه نیز جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نوشته است این انفجار در یک منطقه حفاظت شده مربوط به حافظ عبدالمجید در منطقه «چالو باوری» شهر کویته در ایالت بلوچستان پاکستان رخ داده است.

گروه طالبان و منابع مستقل دیگر تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده اند.

در همین حال «طاریق آرین» سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در تجمع طالبان در شهرستان «چمتال» استان بلخ ۲۲ تن از اعضای گروه طالبان کشته و ۸ تن دیگر هم زخمی شده اند.

براساس گزارش های منتشر شده انفجار روز گذشته در مسجدی دراستان بلخ نیز باعث کشته شدن ۳۰ تن از اعضای طالبان از جمله شش خارجی شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار ملاهبت الله رهبر طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • هشدار حزب التحریر به طالبان