Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور از توافق شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر عدم افزایش نرخ بلیت در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد که شرکت‌ها تابع نرخ بلیت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری خواهند بود.

به گزارش برنا به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور  اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی توافق کردند همچنان تابع نرخ بلیت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طی ایام نوروز افزایشی در نرخ بلیت هواپیماها رخ نخواهد داد، افزود: شرکت‌های هواپیمایی با وجود خسارت‌هایی که ناشی از کرونا متحمل شدند، همچنان مطابق نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش بلیت خواهند کرد.

سامانی تأکید کرد: گزارش خسارت‌های ناشی از کرونای ایرلاین‌ها، به‌ویژه به دلیل استفاده از ظرفیت ۶۰ درصد هواپیماها به وزارت راه و شهرسازی تقدیم شده و اکنون ایرلاین‌ها در انتظار تصمیم وزارتخانه در خصوص زیان‌های وارده به شرکت‌ها هستند.

 دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور عنوان کرد: شرکت‌های هواپیمایی همچنان پیگیر مسائلی همچون حذف عوارض مضاعف از مجلس شورای اسلامی هستند و این امیدواری وجود دارد که با حمایت از این شرکت‌ها، شاهد افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران در صنعت هوایی باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام نوروز سازمان هواپیمایی کشوری صنعت وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه شرکت های هواپیمایی ایرلاین ها نرخ بلیت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • گره اندر گره
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین