Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی مصالح مورد استفاده که این روزها برای واحدهای صنعتی، انبارها و فروشگاه های خرده فروشی و حتی رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از انواع کفپوش صنعتی می باشد. از کفپوش های صنعتی می توان تقریبا در همه ساختمان استفاده کرد. برای مثال حتی برای کف پارکینیگ، مسیرهای پیاده روی بیرونی و محوطه و حتی جزئیات معماری مثل لابی و سالن اتاق خواب از کفپوش صنعتی می توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما کفپوش های صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها دارای مزایا و کاربری های مختلف می باشد. در این گزارش که توسط کارشناسان کلینیک بتن ایران تهیه شده است، شما با انواع کفپوش های صنعتی و همینطور کاربردهای هر یک آشنا خواهید شد.

آشنایی با کفپوش اپوکسی و کاربردهای آن

یکی از انواع کفپوش های صنعتی، کفپوش اپوکسی می باشد که خود به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. ابتدا بهتر است با کفپوش اپوکسی آشنا شوید:

از واکنش سخت کننده ی پلی آمین با رزین اپوکساید، که نوعی بسپار ترموست است، اپوکسی یا پلی اپوکساید تشکیل می شود. دامنه کاربردی اپوکسی بسیار گسترده و متنوع می باشد.

انواع کفپوش های اپوکسی شامل موارد زیر می باشد:

کفپوش آنتی استاتیککفپوش دکوراتیوکفپوش ضد اسیدکفپوش گرانیتکفپوش آنتی داستکفپوش آنتی باکتریال

هر یک از انواع کفپوش های اپوکسی نام برده شده دارای مزایا و کاربردهای مختلف می باشد که افراد می توانند متناسب با نیازهای خود و نوع کاربری که دارند آن را انتخاب کرده و استفاده کنند. برای مثال کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال که از انواع کفپوش های اپوکسی می باشد، برای فضاهایی که نیاز به بهداشت بیشتر دارند، مناسب هستند.

این کفپوش همان طور که از نام آن پیداست ضد باکتریال می باشد و خاصیت میکروب کشی دارد و برای محیط هایی که بهداشت مثل بیمارستان ها در آن مهم است، بسیار مناسب می باشد. در ساخت آن از ذرات نانو نقره استفاده شده است.

کاربردهای کفپوش های اپوکسی

همان طور که گفتیم کفپوش اپوکسی، کاربری گسترده ای دارد و در خیلی از جاها می توان از آن استفاده کرد. مهم ترین کاربرد های کفپوش اپوکسی به شرح زیر می باشد:

برای کف فضا و مکان های صنعتی مثل کارخانجات و کارگاه هابرای کف انبار هااستفاده در فضاهای تجاری مثل فروشگاه ها و مراکز خریدکف خانه هاکف حمام و سرویس های بهداشتیکف استخر هاراهرو های اضطراری در برج های اداری و تجاریکف بیمارستان ها و درماندگاه هاسالن های زیبایی و آرایشیسالن و مراکز ورزشیکف فرودگاه ها

آشنایی با کفپوش پلی یورتان و کاربردهای آن

یکی دیگر از انواع کفپوش های صنعتی مورد استفاده در این روزها، کفپوش های پلی یورتان هستند. کفپوش پلی یورتان یک پلیمر مهندسی است که کاربرد فراوانی در صنایع تولید فوم و پوشش های صنعتی دارد این کفپوش دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد های گسترده می باشد. این کفپوش دو جزئی است و دارای ویژگی های خاصی می باشد. کفپوش پلی اورتان (PolyFloor PU) بدون حلال می باشد. همچنین به دلیل قدرت چسبندگی بالا، خوب به سطوح مختلف بتنی، فلزی و چوبی می چسبد و توانسته جایگاه خوبی میان کفپوش ها داشته باشد. کفپوش پلی یورتان یکی از کاربردی ترین کفپوش ها در صنعت می باشد. کفپوش پلی یورتان دارای ویژگی، مزایا، انواع و نحوه ی نصب و اجرای می باشد.

کاربردهای کفپوش پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان یکی از کفپوش های پر کاربرد در صنعت می باشد به علت کاربری گسترده و تنوع بالا، در حوزه ها و فضاهای مختلفی مثل کف پارکینگ ها، سوله های صنعتی، ورزشگاه ها، انبارها، بیمارستان و درمانگاه ها، مکان های عمومی، منازل و... قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

از انواع کفپوش های پلی یورتان می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

کفپوش پلی یورتان آنتی استاتیککفپوش پلی اورتان ضدخش

خرید انواع کفپوش های پلی اورتان از کلینیک بتن ایران با قیمت های مناسب

شاید برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که قیمت هر یک از کفپوش های نام برده شده بر چه اساس تعیین می شود؟ برای رسیدن به جواب این سوال به مثال زیر توجه کنید:

قیمت کفپوش پلی یورتان با توجه به نیاز و خواسته ی مشتری با ضخامت های متفاوتی اجرا می شود. قیمت این کفپوش ها با توجه به فرموله بندی، ضخامت و آماده سازی سطح متفاوت می باشد. قیمت کفپوش پلی یورتان در مقایسه با کفپوش اپوکسی گران تر می باشد ولی طول عمر و نگهداری آن بیشتر و آسان تر است. به طور کلی قیمت کفپوش پلی یورتان با توجه به سطح زیرین، ضخامت، متراژ و... متفاوت می باشد.

خرید انواع کفپوش های صنعتی

بسیاری از افراد به دنبال مجموعه های مطمئن جهت خرید انواع کفپوش اپوکسی و همینطور خرید انواع کفپوش های پلی یورتان می باشند. برای این منظور ما شرکت کلینیک بتن ایران (www.clinicbeton.ir) را به شما معرفی میکنیم.

کلینیک بتن ایران در زمینه تولید مواد شیمیایی ساختمان،خدمات مهندسی مرتبط با سازه های بتنی صنعتی و خدمات آزمایشگاهی مخرب و غیر مخرب بتن فعالیت دارد.

تولید و استفاده از مواد افزودنی بتن بخش مهمی از تکنولوژی بتن و مخلوط های بتنی می باشد، نوآوری و فن آوری در زمینه بتن، مواد افزودنی بتن، شیمی بتن، فرآورده های شیمیایی بتن، فرآورده های ساختمانی بتن و نهایتا شیمی ساختمان و فرآورده های شیمیایی ساختمان و مواد مهندسی ساختمان جزئی از سیاست های زیر بنایی تحقیقاتی کلینیک بتن ایران می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کفپوش های صنعتی انواع کفپوش خرید انواع کفپوش کفپوش های اپوکسی کفپوش های پلی کفپوش اپوکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان

محمد برزعلی ضمن اعلام آمادگی استان برای برداشت محصولات کشاورزی، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟