Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناهید خداکرمی روز یکشنبه در جریان دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه یک سال از ورود کرونا به تهران می‌گذرد، گفت: شهروندان تهرانی داغدار بیش از چندین هزار نفر مرگ ناشی از کرونا هستند و کشور فوت نزدیک به ۶۰ هزار نفر را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه، این آمار تبعات وخیم را به کشور وارد کرده است، گفت: شواهد نشان می‌دهد کرونا در حال گسترش است و پیک چهارم آن که زیان بارتر و کشنده تر است در حال شکل‌گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداکرمی با بیان اینکه بیم آن می‌رود که جهش ایرانی ویروس کرونا را شاهد باشیم، گفت: شهرداری تهران به فوریت پروتکل های پیشگیری از این ویروس را به کارکنان ابلاغ کند.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری علاوه بر تداوم استفاده از ماسک و خودداری از خوردن و آشامیدن در جلسات، نشست های خود را به شکل مجازی برگزار کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: کارکنان شهرداری از مهمانی رفتن و حضور در فضاهای بسته اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: پروتکل های حمل و نقل عمومی باید رعایت شود و رانندگان از دو ماسک استفاده کنند.

شهروندان تهرانی با فرهنگ تر از شهروندان سایر پایتخت های جهان

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از شهروندان تهرانی، گفت: شهروندان تهرانی با فرهنگ تر از شهروندان سایر پایتخت های جهان در شرایط کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی نشان دادند.

وی با تشکر از شهروندان تهرانی گفت: از همه سپاسگزارم و تقاضا دارم برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه پروتکل‌های به بهداشتی را جدی‌تر از گذشته رعایت کنند.

اختصاص بخشی از بودجه کرونا به شهرداری و اصناف
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر، همچنین از ستاد ملی کرونا خواست به اتحادیه اصناف برای اعلام پروتکل های جدید کمک دهند تا صنوف کمتر آسیب ببینند.

وی افزود: بخشی از بودجه کرونا برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا در اختیار شهرداری و اتحادیه صنفی قرار گیرد.

خداکرمی همچنین از وزارت بهداشت خواست نسبت به ورود کافی واکسن برای شهروندان اقدام کند.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران اخبار کنکور شهروندان تهرانی شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم