Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه قرار است بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به صورت متمرکز برگزار شود.

رسانه‌های عربی از قطعی بودن این اتفاق خبر دادند، اما تاکنون برگزاری متمرکز مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری متمرکز مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال در قطر یا امارات/ امتیاز میزبانی از ایران گرفته می‌شود؟

علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره بیان کرد: قرار است روز سه شنبه هفته جاری ویدئو کنفرانسی با حضور تیم‌های شرکت کننده در گروه ایران، سرمربیان این تیم ها، مسئولان محترم امور بین الملل و دپارتمان تیم‌های ملی فدراسیون کشور برگزار شود تا در زمینه برگزاری رایزنی شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قرار است خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور