Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ماشین‌سازی در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر و دورتر شدن این تیم از جمع مدعیان قهرمانی اظهار داشت: با وجود این باخت تیم ما همچنان شرایط خوبی دارد. متاسفانه به دلیل برگزاری دیدار با مس رفسنجان و نساجی در چمن مصنوعی 5-4 بازیکن نفت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همین امر بیشترین آسیب را به تیم ما زد و نسبت به اوایل و میانه‌های نیم فصل عملکردمان در کسب نتیجه تا حدی افت کرد. به هر حال در فوتبال این شرایط پیش می‌آید و یک تیم زمانی افت می‌کند اما قطعا با اضافه شدن نفرات مصدوم به تیم وضعیت صنعت نفت بهتر خواهد شد. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره برنامه‌های کادرفنی برای تقویت این تیم در دور برگشت توضیح داد: پورموسوی تاکنون لیست نفرات مدنظر خود را در اختیار ما قرار نداده اما قطعا هر زمان  احساس کند تیم نیاز به تغییرات دارد ما هم این کار را انجام داده و بازیکنان مدنظر را به صنعت نفت اضافه خواهیم کرد. البته در یکی دو روز آینده قطعا فهرست نفرات مورد نیاز کادرفنی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

عیسی‌زاده درباره تداوم مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت و عملیاتی نشدن مصوبه مورد توافق وزارت نفت و وزارت ورزش تصریح کرد: باشگاه ما همیشه مشکلات مالی دارد و این موضوع هم تازگی ندارد. درباره آن مصوبه هم تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم. هرچند مسئولان وزارت نفت و استان خوزستان پیگیر رفع این مشکلات هستند و امیدواریم قول‌ها و تلاش‌های آنها عملیاتی شود.

وی درباره اینکه تاکنون چند درصد قرارداد بازیکنان نفت پرداخت شده، پاسخ داد: حدود 30 درصد قراردادها را پرداخت کرده ایم. امیدوارم در روزهای آتی پول وارد باشگاه شود و بتوانیم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درباره میزان رضایت خود از عملکرد تیم در نیم فصل اول عنوان کرد: کاملا از مجموعه کادرفنی و بازیکنان راضی هستیم. با توجه به شرایط ابتدای فصل باشگاه صنعت نفت این نفرات فوق‌العاده و فراتر از حد انتظار عمل کردند. در این شرایط باشگاه هم موظف است از بازیکنان و کادرفنی پشتیبانی کامل را انجام بدهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بازی ماشین سازی و صنعت نفت سید سیروس پورموسوی لیگ برتر فوتبال افت هفته پانزدهم لیگ برتر صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال در جریان بازی با ذوب‌آهن مهمترین ویژگی این تیم بود. - اخبار ورزشی -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: شرایط لیگ برای استقلال حساس است و این تیم نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد. بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. ذوب‌آهن اما تحت فشار قرار نداشت. این تیم نه می‌تواند بالای جدول برود و نه در منطقه سقوط قرار دارد، به همین خاطر راحت‌تر بازی کرد. چیزی که دیده شد حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال تا لحظه آخر بود. این مسئله مهمترین ویژگی بازی استقلال بود و بازیکنان مزد زحمات‌شان را گرفتند و دو گل زیبا زدند و در صدر جدول باقی ماندند.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

وی در ادامه افزود: استقلال در هفته‌های بعدی باز هم این شرایط را تجربه می‌کند، اما مهم آن است که بازیکنان و کادر فنی استقلال این روحیه را حفظ کنند تا اتفاق بزرگ‌تر بیفتد و قهرمان شوند. توصیه خاصی نمی‌توانم به استقلال داشته باشم، چون درون این تیم حضور ندارم. استقلال کادر فنی خوب و بازیکنانی باکیفیت دارد. چیزی که می‌تواند به این تیم کمک کند جدا از حس همدلی، با آرامش کار کردن است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال راجع به تأثیرگذاری بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال و پرسپولیس گفت: این بازیکنان به این دلیل جذب شده‌اند که کیفیت بالایی دارند. بازیکنی که از خارج می‌آید باید تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. باید یادمان باشد بزرگ‌تر از بازیکن، نام تیم است. همه باید در قالب تیم و تاکتیک‌ها قرار بگیرند. استقلال خدا را شکر این شرایط را دارد و همه در خدمت تیم هستند. بی‌جهت نیست یک تیم هفته‌های زیادی در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم این ریتم را ادامه دهند و با تمرکز و آرامش بیشتر به سمت قهرمانی بروند.

بختیاری‌زاده در پایان با اشاره به وضعیت تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در انتهای جدول گفت: نکته منفی لیگ قعرنشینی تیم‌های خوزستانی بوده و باعث تأسف است. امیدوارم فوتبال خوزستان در زمان مناسب نگرش و تفکرش را به فوتبال تغییر دهد. اینکه سه تیم خوزستانی در انتهای جدول باشند و برای بقا بجنگند در خور فوتبال خوزستان نیست. این اتفاق حاصل یکی دو ماه نیست و سال‌هاست در بخش مدیریت و فنی راهی اشتباه را رفته‌اند. مهمترین دلیل اُفت تیم‌های خوزستانی عدم صداقت و ثبات بوده است و شاید تصمیم‌هایی بر مبنای فساد و دوستی گرفته شده است که این وضعیت را به دنبال داشته و فوتبال خوزستان به این روز افتاده است. امیدوارم برای فصل آینده فوتبال خوزستان در شرایطی بهتر قرار بگیرد و تیم‌های این استان تفکری حرفه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد