Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حسین زادگان با بیان این که تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد حمایت دولت است، افزود: برای حل مشکلات تولید و سرمایه گذاران بخش های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد حمایت دولت است، افزود: برای حل مشکلات تولید و سرمایه گذاران اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و همواره برای حل مشکلات توسعه ای استان رایزنی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان، اظهار داشت: برای کاهش اتکا دولت به درآمدهای نفتی باید گلوگاه های فرار های مالیاتی شناسایی و بسته شود.

وس ابراز داشت: ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند که علاوه بر مزایای اقتصادی و اجتماعی با عملی نمودن ارزش های معنوی و فرهنگی گام بزرگی در جهت برقراری عدالت اجتماعی برداشته می شود.

استاندار، یادآور شد: صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشورها، اطمینان در سرمایه گذاری و ایجاد اعتبار در مبادلات بازرگانی نقش بسزایی دارد. این نقش به ویژه در تحقق و افزایش سرعت معاملات بین المللی آشکارتر می شود.

حسین زادگان، گفت: به منظور ارتقای شاخص های سهولت کسب و کار و مدیریت یکپارچه در انعقاد قرارداد بیمه اعتباری تسهیلات با شرکت های بیمه کلیه بانکهای دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی، پست بانک و موسسه اعتباری توسعه در استان مازندران نسبت به اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی در این راستا تکلیف دارند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد حمایت دولت تولید و سرمایه حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟