Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره سفر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آذربایجان غربی اظهار داشت: در ادامه سفرهای نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان های مختلف روز شنبه به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، عزت‌اله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع مجلس، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران و همچنین همراهی وحید جلال زاده و سیدسلمان ذاکر دو تن از نمایندگان ارومیه، پس از بازدید از پروژه های مختلف استانی و مشاهده مشکلات شهرستان و گفتگو با فعالان اقتصادی و صنعتی، جهت رفع مشکلات این استان تصمیماتی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضریان در تشریح تصمیمات اتخاذ شده گفت: جهت تکمیل هرچه سریعتر پروژه آزادراهی ارومیه-تبریز مقررگردید ظرف مدت یک ماه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل نسبت به تعیین تکلیف پیمانکار پروژه و در صورت نیاز جایگزینی پیمانکار جدید و جذب سرمایه گذار اقدام نماید و همچنین بانک صادرات ایران نیز مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری نماید.

خضریان ادامه داد: برای کمک به شرکت دانش بنیان سازنده ماهواره «اروم‌ست» مقرر گردید این شرکت پیشنهادها و درخواست حمایت مالی خود را برای مجلس شورای اسلامی ارسال نماید تا در صورت نیاز در بودجه ۱۴۰۰ کمک به این مجموعه در نظر گرفته شود. همچنین مقرر شد جلسه ای بین این شرکت دانش بنیان و بانک صادرات ایران برگزار گردد تا بانک صادرات از این مجموعه حمایت مالی نماید.

این عضو کمیسیون اصل نود اظهار کرد: مقرر گردید جهت رفع مشکلات مجتمع فولاد استان جلسه ای با حضور نمایندگان شهرستان، مدیرعامل بانک سپه و استانداری تشکیل گردد تا نسبت به نحوه تسویه بدهی و رفع شکایت های این واحد تصمیم گیری گردد. مدیرعامل مجتمع فولاد ارومیه نیز متعهد گردید ظرف مدت یکسال نسبت به تکمیل مجتمع و ایجاد اشتغال در استان اقدام نماید.
 
حضریان در پایان گفت: همچنین در جلسه ای که با کارآفرینان استان آذربایجان غربی برگزار گردید، مشکلات این عزیزان توسط نمایندگان مجلس شنیده شد و مقرر شد جهت رفع مشکلات این حوزه مطالب کارشناسی و تحلیلی، انتظارات و مشکلات کارآفرینی در استان برای نمایندگان ارسال گردد و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نیز نسبت به تسویه بدهی خود با مجموعه ساخت باطری استان اقدام نمایند تا به تولید استان لطمه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ایران خودرو نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود