Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی آقا و خانم اسمیت با بازی براد پیت و آنجلینا جولی که مورد توجه قرار گرفته بود قرار است به یک سریال تبدیل شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، دونالد گلاور و فیبی والر-بریج قرار است تا در سریال «آقا و خانم اسمیت» برای کمپانی‌های سینمایی نیورجنسی و آمازون بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال که بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال 2005 از نیورجنسی است در سال 2022 فیلمبرداری می‌شود.

خبر این پروژه در صفحه توئیتر و ایسنتاگرام مدیر آمازون منتشر شده بود.

این دو بازیگر قبل‌تر نیز برای آمازون فیلم‌هایی را تولید و بازی کرده بودند. فیبی والر-بریج سریال «فلیبگ» را تولید و خود نیز در آن بازی کرده بود که توانست 6 جایزه امی از جمله جایزه «ساعات پربیننده برای بهترین مجموعهٔ تلویزیونی کمدی» را در سال 2019 کسب کند. دونالد گلاور نیز فیلم موزیکال «جزیره گوا» را در آمازون ساخته است.

فیلم قبلی محصول سال 2005 ساخته داگ لیمان، با بازی برد پیت و آنجلینا جولی، با فروش تقریباً 500 میلیون دلاری در سراسر جهان، یک موفقیت بزرگ در گیشه بود.

آلفرد هیچکاک نیز در سال 1941 یک فیلم کمدی به همین نام با بازی رابرت مونتگومری و کارول لومبارد ساخته است.

دونالد گلاور و فیبی والر-بریج نیز در فیلم «سولو: یک داستان جنگ ستاره‌ای» بازی کرده‌اند.

کات پایانی بازیگری که قرار بود نقش شهید افراسیابی را در کنار ابراهیم هادی بازی کند/ آدم بی‌قرار عجیبی که به شدت خودش بودفیلم «جادوگر شهر اُز» دوباره ساخته می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینما هالیوود فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه‌اند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

منبع: تسنیم

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟