Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار گلزنی پرسپولیس عجیب است، چرا که از ۱۵ گل این تیم ۷ گل را سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی که کاپیتان‌های تیم هستند و در خط دفاعی و هافبک بازی می‌کنند، به ثمر رسانده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در ۱۳ بازی قبلی خود تنها ۱۵ گل زده که سهم سیدجلال حسینی و نوراللهی ۷ گل بوده! یعنی نزدیک به نیمی از گل‌های مدافع قهرمانی لیگ را ۲ عنصر دفاعی این تیم زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با مس رفسنجان که عبدی و رمضانی هر دو نیمکت‌نشین بودند، باز هم این سیدجلال حسینی بود که روی یک ارسال از نقطه کرنر گل سه امتیازی زد. در شایستگی‌های سیدجلال که شکی نیست ولی سؤال اینجاست که چرا پرسپولیس این ‌همه پول مهاجم داده است؟ در یک تیم قرار نیست فقط مهاجمان گل بزنند اما اینکه اکثر گل‌های شاگردان گل‌محمدی را عناصر دفاعی این تیم می‌زنند در نوع خود عجیب است. به هر حال وظیفه اول و اصلی یک مهاجم گلزنی است و این وظیفه را در لیگ بیستم امثال سیدجلال و نوراللهی انجام می‌دهند و حتی سایر مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس هم گل زده‌اند، در حالی‌ که آمار گلزنی مهدی عبدی پایین و غیر قابل دفاع است و آرمان رمضانی هم که اساساً برای نشستن روی نیمکت خریداری شده است.

بازی با پیکان که به ‌خاطر حضور مهدی تارتار در این تیم و شناخت او از پرسپولیس می‌تواند بازی سخت‌تری نسبت به دیدار با مس رفسنجان باشد، فرصتی است تا مهاجمان پرسپولیس از خودشان دفاع و گلزنی کنند. البته آرمان رمضانی که خیلی بعید است فیکس باشد اما شاید یحیی فرصتی دوباره به مهدی عبدی بدهد. مهاجمی که در آسیا و در دربی خیلی خوب کار کرد و گل‌های حساسی هم زد اما انگار در بازی‌های ساده‌تر، راحت‌ترین موقعیت‌ها را هدر می‌دهد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس سیدجلال حسینی سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد