Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند گفت: سیاست دولت تزریق منابع بر اساس برنامه ریزی در جهت رونق تولید و اشتغال بوده است و طرح‌های اجرا شده در استان به خوبی نشان می‏‌دهد که تسهیلات پرداختی در این استان بجا و بر اساس برنامه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، «عبدالکریم گراوند» صبح یکشنبه (26 بهمن)  در نشست مشترک کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان بوشهر با اشاره به اینکه در راستای تأمین آب شرب مورد نیاز مردم در استان تلاش گسترده‌ای به منظور توسعه آب‌ شیرین ‌کن‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: تسهیلات ویژه اجرای پروژه‌های آب شیرین کن در اختیار بانک‌های صنعت، معدن و تجارت، توسعه تعاون و ملی است که باید به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های مهم آب، تسهیلات لازم را در اسرع وقت پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغالزایی، تصریح کرد: باید از ظرفیت استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و دریایی برای صادرات محصولات تولیدی استفاده کرد و در این خصوص اولویت بندی محصولات تولیدی استان ضروری است و از جمله این طرح‌های اولویت دار، طرح پرورش ماهی در قفس است که از جمله طرح‌های اقتصادی توجیه دار استان به شمار می‌رود و علاوه بر کمک به ذخایر دریایی، به تولید و اشتغال استان هم کمک می‌کند.

 

گراوند با اشاره به اینکه چشم انداز تولید ماهی در قفس در این استان رسیدن به ظرفیت ۶۰ هزار تن است، اظهار داشت: از این میزان در سال‌های اخیر تولید ۲۱ هزار تن عملیاتی شده‌است، همچنین تحقق پرورش و تولید چهار هزار تن ماهی در قفس در این استان نیز برای سال آینده پیش ‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به تولید ماهی در قفس، شرایط بازسازی ذخایر دریایی را فراهم می کند و این اقدام گامی در جهش تولید خواهد بود، اضافه کرد: ظرفیت استان بوشهر در زمینه صادرات باید بکارگیری شود که در این زمینه تولید بچه ماهی سی‎باس در این استان به عنوان تکمیل زنجیره صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه صندوق کارآفرینی امید استان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نسبت به اختصاص منابع مالی در زمینه تسهیلات حوزه اشتغال پایدار اقدام کنند، یادآور شد: در ارتباط با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی که دولت برای سود آن یارانه پیش‌بینی کرده ‌است استان بوشهر کمترین میزان انحراف در پرداخت این تسهیلات داشته است.

 

گراوند با بیان اینکه سیاست دولت تزریق منابع بر اساس برنامه ریزی در جهت رونق تولید و اشتغال بوده است، تصریح کرد: طرح‌های اجرا شده در استان به خوبی نشان می‏‌دهد که تسهیلات پرداختی در این استان بجا و بر اساس برنامه انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های این استان تولید روغن نباتی است، خواستار شد: باید از سرمایه ‎‌گذاران بومی حمایت شود تا به جای سرمایه‌‎ گذاری در استان‌های همجوار در زادگاه خود به تولید و اشتغال ‌زایی بپردازند.

 

استاندار بوشهر در پایان این نشست تصریح کرد: از بانک‌های استان انتظار داریم نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیاز در زمینه طرح‌های اشتغال پایدار، تبصره ۱۶ اشتغال روستایی، رونق تولید و تبصره ۱۸ اقدام کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونق تولید و اشتغال عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استان بوشهر خبرگزاری شبستان تولید و اشتغال بر اساس برنامه رونق تولید ماهی در قفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور