Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@10:00:21 GMT

ظرفیت بیمارستان گلستان اهواز هم در حال تکمیل است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۴۲۵۴

ظرفیت بیمارستان گلستان اهواز هم در حال تکمیل است

ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان گلستان اهواز با هشدار اینکه ظرفیت تخت‌های کرونا در حال تکمیل است، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم برای کنترل زنجیره شیوع کرونا شد.

دکتر میثم معزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در آخرین رده‌بندی شهرهای کشور، یک‌سوم از شهرهای در وضعیت هشدار، یعنی ۱۰ شهر از حدود ۳۰ شهر، در استان خوزستان علامت‌گذاری شده که حاکی از یک وضعیت قرمز بسیار نگران‌کننده و وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با توجه به خیز جدید و فزاینده بیماری، تمام ظرفیت‌های درمانی موجود برای رسیدگی به مبتلایان روزافزون کووید - ۱۹ بسیج شده است.

این متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آمار مرگ و میر جوانان مبتلا به کرونا نگران‌کننده است و گره اصلی بحران کرونا، تنها به دست خود مردم باز می‌شود.

معزی افزود: اخبار تلخ مرگ هنرمندان، ورزشکاران و جوانان در روزهای اخیر زنگ هشداری بود که متأسفانه از سوی برخی از مردم جدی گرفته نشد و باید توجه کرد که زنجیره شیوع هولناک کرونا، به جز با خواست آحاد مردم و رعایت حداکثری پروتکل‌ها گسسته نخواهد شد و نباید همه امید مردم معطوف به اخبار توزیع قریب‌الوقوع واکسن، ایجاد محدودیت‌ها یا امکانات مراکز درمانی شود.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با هشدار اینکه ظرفیت تخت‌های کرونا در حال تکمیل است، گفت: با پیش‌رو بودن تعطیلات پایان سال که احتمال افزایش ترددهای بین‌شهری، مراجعه حضوری به مراکز خرید و گشت و گذارهای تفریحی را به دنبال خواهد داشت، بی‌توجهی به توصیه‌های پیشگیرانه و عدم رعایت موازین بهداشتی، عواقب جبران‌ناپذیری را برای خانواده‌ها به دنبال خواهد داشت.

بیمارستان گلستان اهواز بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیش از این نیز تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونا در اهواز اعلام شده بود. در حال حاضر بیمارستان‌های گلستان، فاطمه زهرا، امیرالمومنین و بیمارستان ارتش نیز به عنوان بیمارستان‌های معین در حال پذیرش بیماران هستند. اهواز به همراه هشت شهر دیگر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا بیمارستان گلستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۱۷۶ میلیمتر بارندگی در بیدروبه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، امشب با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: مجموع بارش سامانه تا ساعت ۱۸:۳۰ جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱، حسینیه  ۱۷۰.۹، ماهور برنجی ۱۶۴، سالند ۱۴۷، صفی آباد دزفول  ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳، سرخه ۱۱۷ و شوش ۱۰۳.۴ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در ایستگاه باران‌سنج ماهشهر نیز ۷۴، لالی  ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴، کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز نیز ۴۰.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مجموع بارش در شادگان نیز ۳۲.۷، بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶، هندیجان ۲۸.۴، سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلیمتر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید