Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور ایالت ایلینوی نسبت به رای سنا به تبرئه رئیس جمهور سابق آمریکا از محاکمه ابراز تاسف کرد.

سناتور دیک دربین در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که سنا باید با محکومیت ترامپ صراحتا با خشونت و جلوگیری از انتقال مسالمت آمیز قدرت اعلام مخالفت می‌کرد.

در پیام این سناتور ارشد دموکرات آمده است:‌ ای کاش سنا پیامی صریح ارسال می‌کرد که تحریک خشونت برای روسای جمهور به منظور جلوگیری از انتقال مسالمت آمیز قدرت غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نباید فراموش کرد که اکثریت سناتور‌ها - از جمله هفت نفر از حزب رئیس جمهور - به محکومیت او رأی دادند.

پیشتر نیز سناتور الیزابت وارن در این باره گفت دونالد ترامپ گروهی از تروریست‌های داخلی را برای حمله به کنگره ما و لغو انتخابات تحریک کرد. حتی ۷ جمهوریخواه سنا نیز نتوانستند شورش او را نادیده بگیرند.

چهارمین جلسه محاکمه ترامپ شامگاه شنبه با رای به تبرئه او پایان یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ استیضاح ترامپ سنای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان