Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نخستین دوره تخصصی توانمندسازی مشاور و راهنمایی اسلامی ویژه مبلغان خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری برگزاری دوره تخصصی توانمندسازی مشاوره و راهنمایی اسلامی اظهار داشت: اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که تمام تعاملات انسان رسانه‌ای شده است و لحظه به لحظه رفتار و گفتار ما در معرض دید همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مخاطب با پیام ارسالی ما هوشمندانه برخورد می‌کند و با توجه به پیچیدگی مناسبات جمعی و روابط و تعاملات افراد که از پیچیدگی و سختی خاصی برخوردار است، نیاز ضروری بوده که طلاب و مبلغان در حوزه مشاوره دینی نسبت به گذشته بسیار از لحاظ دانش و مهارت‌افزایی توانمند باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پیرامون برگزاری دوره ویژه توانمندسازی مشاوره و راهنمایی اسلامی تصریح کرد: از این رو دوره تخصصی توانمندسازی مشاوره و راهنمایی اسلامی ویژه طلاب و مبلغان خانواده‌ای که دوره‌های ابتدایی آن را گذرانده‌اند، پس از فراخوان و مصاحبه تعداد 30 نفر از بین 80 نفر متقاضی انتخاب و دوره ویژه‌ای برای این تعداد تعریف شد.

وی افزود: این دوره در قالب 500 ساعت آموزشی و کاربردی توسط اساتید برجسته مشاوره و خانواده در حال برگزاری است که بعد از گذراندن یک دوره آموزشی، گروه به 4 دسته در حوزه‌های کودک، خانواده، تربیت جنسی و تعارضات تقسیم می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اهتمام خاطرنشان کرد: امید ما این است که بتوانیم طلاب متخصص، توانمند و مجهز به دانش امروز تربیت کرده تا بدین وسیله در آینده‌ای نزدیک تمام اعزام‌های خود را به سمت اعزام‌های تخصصی هدایت کنیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی: سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در جهان استدفتر تبلیغات اسلامی حامی طلاب مستعد در زمینه فناوری استتبلیغات اسلامی 22 برنامه برای تقویت زیرساخت‌های تولید محتوا در فضای مجازی تدوین کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دوره تخصصی توانمندسازی مشاور و راهنمایی اسلامی با حضور دکتر عابدی، دکتر قمرانی، دکتر صفری و دکتر امیری برنامه‌ریزی شده است که با حمایت میز خانواده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین همت اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/167/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره تخصصی توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور