Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه دومین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو نزاجا که صبح یکشنبه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در حوزه توپخانه، راکت اندازها و راکت‌ها  به خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون که با شما صحبت می‌کنم یگان موشکی نزاجا در یکی از مناطق کشور در حال تست موشک با برد ۳۰۰ کیلومتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: این موشک در رده برد متوسط نزاجا است که امروز به لحاظ دقت و قدرت این اندازه‌گیری می‌شود.

سرتیپ حیدری در خصوص مختصات عملیاتی این موشک گفت: این موشک از قابلیت‌های نقطه زنی، هوشمندی و اتوماسیون برخوردار و آماده دفاع از مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران را در شرایط جوی مختلف دارا می باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا تسلیحاتمان در این حوزه اولا هوشمند و ثانیا از قابلیت اتوماسیون برخوردار باشند و ثالثا نقطه زن باشند.

۲۸ طرح لبیک در دستور کار نیروی زمینی ارتش است

 سرتیپ کیومرث حیدری صبح یکشنبه در دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نزاجا در ستاد فرماندهی این نیرو اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ۲۸ طرح لبیک را که هر کدام جامعه هدف خود را مدنظر دارد، در دستور کار قرار داده است.

بر اساس گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی در راستای حرکت بر مرز علم و دانش و رسیدن به جایگاه دانش‌بنیان تلاش می‌کند، افزود: این جشنواره توسط دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی زمینی در راستای تقدیر از نخبگان و ایده‌پردازان نزاجا برگزار شده است.

حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش امروز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌پردازان نخبه، متناسب با نیاز عملیاتی امروز تلاش می‌کند تا یگان‌ها را از تحرک و کارآمدی لازم جهت مقابله با تهدیدات نوین آماده کند.

وی با بیان اینکه برای جنگیدن و دفاع اثربخش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به انواع علوم مجهز شد، گفت: طبق یکی از طرح‌های لبیک در نیروی زمینی، توجه ویژه‌ای به کارکنانی که دارای ایده های نو و مخترع و منشاء حرکات جدیدی هستند، کردیم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: همچنین با دانشگاه‌های کشور ارتباط علمی برقرار کردیم و امروز در جشنواره شهید نامجو با طرح لبیک یا امام باقر(ع) به تمام کسانی که در بعد علم و اختراعات با نیروی زمینی همکاری داشتند، ادای احترام کردیم.

امیر حیدری گفت: ما ۲۸۶۰ مقاله در زمینه علوم نظری، صنعتی، تحقیقاتی و فناوری که همه در لبه دانش بودند، را جمع آوری کردیم و از بین آنها تعدادی را به عنوان نقطه ایده‌های برتر پذیرفتیم و تلاش می‌کنیم این ایده‌ها را در بخش دفاعی نیروی زمینی وارد عمل کنیم و از این ایده‌ها بهره‌مند شویم.

دومین جشنواره ملی ایده پردازی و نمایشگاه دستاوردهای علمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ محمد حسین باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش، سرتیپ دوم بهروز دولتشاهی رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم شهرام حسن نژاد فرمانده یگان پهپاد حضرت ولیعصر (عج) نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم علی اوجاقی فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) و جمعی از فرماندهان و محققان نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان