Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از احداث مرکز درمانی تخصصی کارگران در شهرستان طبس خبر داد و گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی و پزشکان متخصص نیز در این شهرستان افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند ، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از سفر ساکی مدیرکل منابع فیزیکی و توسعه امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس پیگیری‌های جدی تحقق مطالبات مطرح شده و وعده‌های میهمان کشوری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در تشریح پیگیری انجام شده گفت: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه مورد تأکید بوده و به همین منظور تیمی از کارشناسان بهداشت و درمان منطقه تشکیل تا امور طرح شده در سفر مسئولان وزارت بهداشت به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: برای تدوین نقشه راه حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه باید تلاش شود و در سفر مدیرکل منابع فیزیکی و توسعه عمرانی وزارت بهداشت و پس از جلسات متعدد تخصصی با توجه به نیازهای شهرستان طبس مقرر شد از محل بیمارستان قدیم برای کلینیک ویژه با هماهنگی معاونت درمان وزارت متبوع استفاده شود.

نصیرایی تصریح کرد: براساس تصمیم وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اولین تخصیص پزشکان، تعداد متخصصین شهرستان طبس افزایش خواهد یافت و همچنین در هدف میان مدت و حداکثر طی 3 سال، تخت‌های بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) به 300 تختخواب در یک ساختمان متمرکز افزایش خواهد یافت که سه فاکتور رفع مشکل اورژانس تروما و ایجاد فضای آموزشی و رشته‌های فوق تخصصی در آن مورد توجه است.

نماینده شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای به میزبانی معاونت فنی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت مقرر شد مشاور نسبت به تهیه طرح زیربنایی به متراژ 7000 مترمربع جهت احداث مجموعه درمانی، آموزشی، تخصصی اقدام و هرچه سریعتر به دفتر مذکور ارسال کند و پس از تأیید طرح مشاور در اسرع وقت نقشه احداث فونداسیون جهت جلوگیری از تطویل پروژه ارائه شود.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که چینش تخت‌های مورد نیاز شهرستان طبس براساس سند نقشه راه درمان از معاونت درمان وزارت متبوع استعلام و با توجه به نیازهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به طور ویژه تعداد تخت‌های اورژانس و آنژیوگرافی بروزرسانی شود و به تأیید معاونت درمان برسد.

نصیرایی بیان کرد: برای تسریع در انجام امور یک تیم مستقل از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شهرستان طبس پیگیر تحقق مصوبات سفر اخیر می‌شود و یک مدیر فنی از وزارت بهداشت تعیین که هر 4 هفته جهت پیگیری پروژه‌ها در طبس حضور خواهد یافت.

نماینده شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش پانسیون‌های متخصصین در بیمارستان طبس و استفاده از توان مالی سازمان تأمین اجتماعی به منظور احداث مرکز درمانی تخصصی با توجه به تعداد زیاد پوشش کارگری شهرستان از دیگر مصوبات سفر بوده که به طور جدی در دست پیگیری است.

مستند خبری تسنیم| مردم مناطق «حاشیه شهر» بجنورد به مرکز درمانی مجهز نیاز مبرم دارند + فیلم آغاز سراسری واکسیناسیون کرونا در ایران / ایمن‌سازی کادر درمان در 635 بیمارستان و مرکز درمانی + تصاویر

وی افزود: از ابتدای بهمن ماه تاکنون چندین جلسه تخصصی با جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت؛ استاندار، دهقانی معاون مالی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فروزانفر رئیس شبکه بهداشت و درمان در طبس تشکیل شده که دستاوردهای آن تاکنون برای حوزه بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است و امیداست با همراهی مسئولین شهرستانی و استانی بتوانیم نسبت به تحقق آنها هر چه سریعتر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بهداشت و درمان وزارت بهداشت مرکز درمانی شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد