Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:42:25 GMT

دیدار استاندار خراسان رضوی با والی هرات

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۴۸۸۱

دیدار استاندار خراسان رضوی با والی هرات

استاندار خراسان رضوی در پی گسیل کمکهای امدادی به نقطه حادثه‌دیده مرزی ایران و افغانستان و بازدید میدانی از محل با والی هرات در گمرک اسلام‌قلعه آن کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در پی درخواست کمک والی هرات برای مهار آتش‌سوزی گسترده عصر دیروز ۲۵ بهمن ماه تاسسیات گمرکی اسلام‌قلعه افغانستان واقع در نقطه مقابل مرز دوغارون شهرستان تایباد در شرق خراسان رضوی دیشب در این منطقه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والی هرات در دیدار با استاندار خراسان ضوی ضمن ابراز قدردانی از کمکهای موثر امدادگران و آتش‌نشانان ایران همراه با معتمدیان آخرین وضعیت منطقه حادثه‌دیده را بررسی کردند.

در پی درخواست والی هرات برای اطفای این حریق گسترده و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، چند بالگرد امدادی، ۱۱ خودرو آتش‌نشانی، ۲۱ دستگاه  آمبولانس اورژانس همراه با گروههای زبده امدادگر به نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان اعزام شدند.

انفجار و آتش‌سوزی بزرگ در تاسیسات گمرکی اسلام ‌قلعه افغانستان که حوالی ساعت ۱۳ دیروز آغاز شد به صدها دستگاه خودروی باربری سنگین حامل کالاهای صادارتی آن کشور خسارت زده است.

گمرک و گذرگاه مرزی دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد. مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد نیز در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی هرات والی هرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور

مسابقات چهار وزن نخست وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه‌برداران کرمانی که موفق به کسب هفت مدال طلا شدند، پایان پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران که از روز گذشته در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان آغاز شد، با درخشش وزنه‌برداران کرمانی که موفق به کسب هفت مدال طلا شدند، پایان پیدا کرد.

در این دوره از مسابقات، ۱۲۶ وزنه‌بردار (۵۳ ورزشکار در بخش نوجوانان و ۷۳ ورزشکار در بخش جوانان) در کنار ۴۱ مربی از ۲۸ استان در بخش دختران مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در همدان به روی تخته می‌روند.

دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: زهرا پورامین (کرمان): ۴۴ کیلوگرم‌

دوضرب: زهرا پورامین (کرمان): ۵۰ کیلوگرم

مجموع: زهرا پورامین (کرمان): ۹۴ کیلوگرم

دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۳۸ کیلوگرم، حنانه بیژنی (ایلام): ۳۷ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم

دوضرب: حنانه بیژنی (ایلام): ۵۲ کیلوگرم، هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۴۶ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم

مجموع: حنانه بیژنی (ایلام): ۸۹ کیلوگرم، هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۸۴ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۷۰ کیلوگرم

دسته ۴۹ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۴۰ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۳۲ کیلوگرم

دوضرب: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۴۹ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۴۹ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۴۰ کیلوگرم

مجموع: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۸۹ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۸۴ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۷۲ کیلوگرم

دسته ۵۵ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: مریم کشتکار (فارس): ۶۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۴۸ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۴۳ کیلوگرم

دوضرب: مریم کشتکار (فارس): ۸۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۶۵ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۵۱ کیلوگرم

مجموع: مریم کشتکار (فارس): ۱۴۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۱۱۳ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۹۴ کیلوگرم

کد خبر 750973

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان