Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش مقابل آلاوزی می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان از پیروزی بارسلونا مقابل آلاوز می گوید.

به نقل از Barcacentre، تیم های بارسلونا و آلاوز در چارچوب هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف هم رفتند. بارسلونا در یک بازی جذاب و پرگل با درخشش مسی و ترینکائو موفق شد حریفش را با نتیجه ۵-۱ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از عملکرد تیمش گفت:

فداکاری که در تیم دیدم را دوست داشتم. در نیمه اول خوب نبودیم اما پس از اینکه آلاوز گل زد به بازی برگشتیم و این امکان فراهم شد تا به چند بازیکن استراحت دهیم. عملکرد ترینکائو واقعا خوب بود؛ داشتن اعتماد به نفس بسیار مهم است، باید این موضوع را بپذیرید که هر بازی کنی برای جا افتادن در ترکیب به زمان احتیاج دارد.

رونالد کومان گفت:

ریکی (پویگ) هم عالی کار کرد و در خیلی از زمینه ها دارد پیشرفت می کند. در طول ۹۰ دقیقه واقعا تمام توانش را به کار گرفت. VAR؟ بهتر است که در مورد آن صحبت نکنیم. اشتباه موریبا؟ اتفاقی است که باید از آن درس گرفت. یک بازیکن نباید چنین پاس عرضی ارسال کند اما خب ایلایکس جوان است و هنوز باید یاد بگیرد. همیشه به حرف دستیارانم روی نیمکت گوش می کنم و با توجه به عکس هایی که داریم، آنها می گویند که گل مان آفساید نبود. پاری سن ژرمن؟ شرایط دو تیم را نسبتا برابر می بینم. ما در فرم خوبی هستیم و مجبوریم از همه لحاظ مقابل آنها عالی عمل کنیم تا پیروز شویم. چون حریف مان یک تیم فوق العاده است. از نظر شرایط بدنی تیم بخواهم بگویم به نظرم این بهترین زمان برای مصاف با پاری سن ژرمن نیست چون حقیقتا غایبان زیادی داریم. اما اگر همه بازیکنان مان را در اختیار داشتیم، آن وقت به شما می گفتم که این بهترین زمان برای بازی با پاری سن ژرمن است. مسی واقعا خوشحال است. زمانی که به وسیله او بین خطوط تیم ارتباط برقرار می کنیم و بقیه بازیکنان هم می دوند، اوضاع کاملا بر وفق مراد لئو می شود. می توانیم به خودمان اطمینان داشته باشیم چون در مقایسه با همه تیم ها در هر بازی تعداد زیادی موقعیت گلزنی ایجاد می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا سرمربی بارسلونا بارسلونا رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره