Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز یکشنبه در این زمینه اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و رفع کمبود کالاهای اساسی از ۲۳ بهمن‌ماه در سطح بازار مرکز استان ۳۰ تن روغن در ۴۱ نقطه و در شهرستان‌های تابعه نیز ۷۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و منتخب در حال توزیع است و این روند ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارگروه تنظیم بازار بر روند توزیع روغن در استان اردبیل افزود: ۸۵۰ تن روغن خوراکی و ۴۵۰ تن روغن مورد نیاز واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی از آذرماه سال‌جاری تاکنون به این استان اختصاص یافته و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، منتخب و اتحادیه‌های مربوطه بین مصرف‌کنندگان توزیع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات در این ایام به ویژه اقلام پر مصرف و خدمات اولویت‌دار به منظور ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی در ۲ بخش کالایی و خدماتی طرح نظارتی ویژه نوروز که ۱۵ بهمن آغاز شده است تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

وی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف‌های صنفی مانند احتکار، گران‌فروشی، فروش اجباری کالاها یا خودداری از عرضه کالا و خدمات از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارک‌های مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

پیش‌تر کمبود عرضه روغن خوراکی در بازار اردبیل موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان در این استان شده بود.

بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه کسب در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت دارند.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت اردبیل روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت اردبیل روغن خوراکی صنعت و معدن و تجارت اردبیل روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور روغن خوراکی تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه

مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه تسریع وتسهیل و افزایش ظرفیت حمل بار از سوی رانندگان را سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در دستور کار خود قرار داده است گفت:  برنامه ریزی جامع برای واردات کالا‌های اساسی و توزیع متناسب آن در بنادر مختلف و پرداخت به موقع کرایه رانندگان توسط صاحبان کالا یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه به شمار می رود.

وی بیان کرد: تهیه سامانه پرداخت متمرکز کرایه حمل در شرکت‌های صاحب کالا همچنین درخواست اعلام بار به صورت مستمر و در طول سال از سوی صاحبان کالا یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در بخش تسریع در حمل کالا و بار در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل تاکید کرد:  عدم تداخل زمانی درخواست حمل با زمان اوج درخواست یا ورود سایر کالا‌ها و همچنین زمان برداشت محصولات کشاورزی از دیگر برنامه هایی است که در این بخش در دستور کار قرار داده ایم.

حمداللهی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان راهداری برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است گفت:  توزیع عادلانه بار از طریق توسعه اعلام بار و نوبت دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور همچنین  توسعه و اجرای فاز‌های اجرایی بعدی بارنامه الکترونیک شامل ارسال پیامک یکبار مصرف otp برای رانندگان و اجرای طرح‌های احراز هویت ذینفعان بارنامه از برنامه هایی است که امسال در حوزه توزیع بار اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد:  بازنگری و ابلاغ ضوابط جدید بازارگاه‌ها با رویکرد جهش تولید خدمت با مشارکت مردم و  توسعه کمی و کیفی شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس در کشور و تقویت نظارت بر فعالیت آنها از مهم ترین برنامه های است که امسال به مرحله اجرایی وعملیاتی شدن می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه