Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، همین چند روز قبل بود که در گزارشی به تشریح ظرفیت ها و مشکلات کوتاه‌قامتان پرداختیم.

 در این گزارش مریم نادری مدیر انجمن کوتاه قامتان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار فارس نبود اشتغال پایدار را به عنوان یکی از مشکلات اصلی کوتاه قامتان تحصیل کرده عنوان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم نادری امروز در تماس با خبرگزاری فارس از ایجاد اشتغال برای سمیرا ریگی یکی از کوتاه قامتان ساکن زاهدان که لیسانس روانشناسی تربیتی دارد خبر داد و گفت: یکی از مراکز فعال زیر مجموعه بهزیستی سیستان و بلوچستان با عنوان "مثبت زندگی" روز گذشته اطلاعات و مدارک سمیرا ریگی در خواست و پس از بررسی و دیدار با وی، او را به عنوان مددکار اجتماعی از امروز جذب کرده‌اند.

نادری می‌گوید: تمامی کوتاه قامتان ما چشم انتظار حمایت و همراهی مسؤولان هستند، امیدواریم برای  سایر اعضای انجمن که تحصیلات کارشناسی و ارشد دارند هم زمینه اشتغال فراهم شود.

وی از مسؤولان مربوطه تلاش برای شناسنامه دار کردن 10 نفر از کوتاه قامتان فاقد شناسنامه را خواستار شد.

مدیر انجمن کوتاه قامتان سیستان و بلوچستان از خبرگزاری فارس به سبب پیگیری و انتشار مشکلات و ظرفیت های کوتاه قامتان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مسؤولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری رسانه‌ها شاهد برطرف شدن تمامی مشکلات کوتاه قامتان باشیم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان اشتغال کوتاه قامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ