Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:38:44 GMT

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۱۵۲

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان آغاز شد

مهرابی، از آغاز پذیرش در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: علاقمندان ورود به حوزه علمیه خواهران می توانند با مراجعه حضوری به مدارس علمیه و یا مراجعه به سایت حوزه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

«اکرم مهرابی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از آغاز پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: داوطلبان ورود به مدارس علمیه می توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان لرستان نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: مدارس علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش طلاب نو ورود در سطح دو و سطح سه در رشته های تخصصی هستند و ظرفیت پذیرش مدارس علمیه سطح دو 290 نفر اعلام شده است.

 

مهرابی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه سطح سه 75 نفر اعلام شده است، عنوان داشت: طلاب سطح سه در رشته های تخصصی تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام و کلام اسلامی تحصیل می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه 25 بهمن ماه جاری نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان آغاز شده است، یادآور شد: آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان ورود به حوزه علمیه خواهران 31 اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پذیرش طلبه حوزه علمیه خواهران لرستان حوزه علمیه خواهران مدارس علمیه نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی