Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  علیرضا اتابک در هفتادمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  شهرستان اظهار کرد: این جلسه برای ما خیلی حساس است و انتظار این بود که  رئیس شبکه بهداشت حساسیت را بیشتر نمایید و این همه تلاش نباید به عقب برگردد.

وی  ادامه داد: شما به عنوان رئیس شبکه بهداشت باید به گونه ای گزارش ارائه می‌دادید که بعد از پایان جلسه مدیرانی که از این نشست خارج می شوند حساسیت را درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار گچساران ابراز کرد: باید بدانیم شرایط ایده آل نیست و همین افزایش زنگ خطر است و این جهش‌های جدید جدی است و متولی آن شما هستید که باید جلوی جلسات سیاسی در شهرستان گرفته شود .

 اتابک عنوان کرد: هم اکنون  در وضعیت غیرقابل تصوری هستیم و یک سال است درگیر  این بیماری منحوس هستیم و این بیماری باهوش است و ما نیز نباید غافلگیر شویم و این جهش جدید به مغز و قلب وارد می شود و اخیرا سکته های قلبی افزایش پیدا کرده است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: اگر اول جلسه به رئیس شبکه بهداشت گلایه کردم برای این بود که هشدارهای جدید را اطلاع رسانی کند و ما باید این موضوعات را  جدی بگیریم.

 اتابک در ادامه با بیان اینکه اسفندماه زمینه‌ساز سفر و گردشگری است و ما باید در این زمینه مدیریت  داشته باشیم، گفت:  همه فکر می‌کردند با گرمی هوا این بیماری بی اثر می شود اما خوزستان را دیدیم و برای ما درس عبرت باید باشد.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اینکه ما مسوول سلامت مردم هستیم و وظیفه داریم که در برابر این بیماری مقابله کنیم تا مردم آسیب نبینند، ابراز کرد: این نشست های انتخاباتی  موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا می‌شود و این ویروس کشنده باعث مرگ افراد می‌شود.

وی  با بیان اینکه بحث دلسوزی نیست بحث وظیفه است و باید حساسیت ما بالا باشد، تصریح کرد:
در شهرستان شاهد هستیم عده ای دنبال آن هستند خودشان را نشان بدهند و مردم را به کشتن می‌دهند که این کار  بر اساس کدام قانون است.

 اتابک اذعان کرد: کسی که هنجارهای جامعه را می شکند و رعایت حال پرستاران را نمی‌کند آیا درد مردم را فردا می تواند ببیند.

وی ادامه داد: بیماری اقتصاد مردم را فلج کرده و مردم را خانه نشین کرده است بعد عده ای نشست انتخاباتی بگذارد و..

فرماندار گچساران افزود: مگر ما تالارها را نبسته ایم مگر باشگاه ها را نبسته ایم اما متاسفانه عده‌ای گوش‌نگرفته‌اند و اگر بهداشت هم نامه ندهد من شخصا نامه خواهم نوشت و آنها را معرفی خواهم کرد که با جان مردم بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: مدرسه را با ۵ دانش آموز بسته ایم اما آقایان با ۲۰۰ نفر جلسه می گذارند.

فرماندار گچساران  اظهار کرد: آقایان در پیک چهارم سنین جوان درگیر هستند و سکته مغزی و قلبی را دارد.

اتابک تصریح کرد: ما شرایط عادی را داشته ایم اما امروز شرایط خوبی را نداریم و همه باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: به همه کسانی که کار غیرقانونی انتخابات فعالیت می‌کنند هشدار می دهم و تذکر می دهم و جناح و دسته‌بندی سیاسی برای من فرقی ندارد.

 فرماندار گچساران ادامه داد: هم اکنون در حال رصد و بازرسی بازار هستیم و در چنین شرایطی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت باید به جد ورود کند و گشت ها را در بازار بیشتر کنید و نگذارید در چنین شرایطی کسی سوءاستفاده کند.

اتابک افزود: بخشدار موظف است اطلاع رسانی را به خوبی از طریق دهیاری ها افزایش دهد.

 وی  با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گروه‌ها را به مردم اطلاع رسانی نماید، خاطرنشان کرد: وضعیت قرمزی که در خوزستان پیش آمده راه ارتباطی با خوزستان بسته خواهد بود و باید محترمانه در این خصوص برخورد صورت بگیرد.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد بهداشت بیماری سکته مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت