Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد هدایتی در گفت‌وگو با فارس، در باره آخرین وضعیت پایانه مرزی دوغارون ایران و گمرک اسلام قلعه افغانستان پس از انفجار کامیون‌ها در روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر آتش در گمرک اسلام قلعه اطفاء شده است و در حال لکه گیری نهایی هستند.

وی ادامه داد: طرف افغان بررسی‌های دقیق را در مورد علت وقوع حادثه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران هم اعلام کرد، در صورت نیاز با طرف افغان همکاری می‌کند.

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در این حادثه 5 میلیون دلار کالا از بین رفت و 500 دستگاه کامیون به کلی سوختند.

هدایتی اظهار داشت: در حال حاضر مرز بسته است و حدود 1500 تا 2000 دستگاه کامیون منتظر تعیین تکلیف پشت مرز ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال پیگیری برگزاری جلسه با طرف افغان هستیم. ممکن است این پایانه و مرز چندین هفته تعطیل باشد، دو مرز دیگر با افغانستان داریم که شامل مرزهای میلک و ماهیرود در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که به آنها تأکید کرده‌ایم، آماده باشند، همچنین برای افزایش ساعت کار خود برنامه‌ریزی کنند تا خدمات لازم به متقاضیان در صورت لزوم داده شود.

** روز گذشته بود که با انفجار یک دستگاه تانکر حامل گاز در گمرک اسلام قلعه افغانستان حریق به کامیون‌های مجاور و سپس پارکینگ‌های کامیون‌های حامل گازوئیل سرایت کرد و در این حادثه 500 دستگاه کامیون دچار حریق جدی شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان