Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:21:50 GMT

جزئیات حادثه سقوط بالگرد اورژانس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۴۳۳

جزئیات حادثه سقوط بالگرد اورژانس

مدیر فرودگاه ایلام با بیان اینکه سقوط هلیکوپتر در فرودگاه ایلام تلفات جانی نداشته است، گفت: فقط خلبان دچار مصدومیت جزئی شده که به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش ایمنا، محمدجواد یگانه، درباره چگونگی حادثه سقوط هلیکوپتر BK 117 در فرودگاه ایلام، اظهار کرد: این هلیکوپتر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دیروز، شنبه ۲۵ بهمن ماه، برای اعزام به دشت عباس از فرودگاه ایلام به پرواز در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این عملیات پروازی، انتقال یک مجروح که دچار قطعی دست شده بود، به بیمارستان بوده است.

وی ادامه داد: به‌محض بلند شدن هلیکوپتر، در ارتفاع ۳۰ متری بدون آن‌که دلیل آن هنوز معلوم باشد سقوط می‌کند.

مدیر فرودگاه ایلام تصریح کرد: دلیل سقوط هنوز مشخص نیست و کارشناسان باید در این باره اظهارنظر کنند.

یگانه با بیان اینکه محل سقوط هلیکوپتر داخل رمپ پارکینگ فرودگاه بوده است، گفت: خوشبختانه این سقوط تلفات جانی نداشته است. پنج نفر سرنشین این پرواز مشکلی نداشته‌اند و فقط خلبان دچار مصدومیت جزئی شد که به بیمارستان انتقال یافت.

منبع: مشرق

کد خبر 474949

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بالگرد هلی کوپتر ماموریت اورژانس سقوط بالگرد اورژانس بالگرد اورژانس تلفات جانی فرودگاه ایلام سقوط شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرودگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد