Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی زندیه روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه اندازه گیری و بالانسینگ فلوی سوخت مایع در نازل توربین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه یکی از نمونه فعالیت های دانشگاه در زمینه ارتباط با صنعت و جامعه است و تاثیر بسیاری بالایی را در فعالیت های مختلف نیروگاه شهید رجایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتفاق در حال حاضر در کشورهای برجسته دنیا در جریان است و این سامانه برای تمامی نیروگاه های سراسر کشور می تواند تاثیر گذار باشد و فقط مختص استان قزوین و نیروگاه شهید رجایی نیست.

این مسوول گفت: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) امروز این افتخار را دارد که در کنار کشورهای مطرح و توسعه یافته دنیا چنین فناوری هایی را تولید و در خدمت صنعت قرار دهد.

زندیه با اشاره به اینکه این دانشگاه در طول سه چهار سال گذشته فعالیت های چشمگیری را در زمینه فعالیت های پژوهشی انجام داده است، اضافه کرد: طرح جامع پسماند، طرح های مختلف در زمینه فاضلاب و محیط زیست، طرح های ساخت اتومبیل و بسیاری از طرح های دیگر در حال حاضر در این دانشگاه در جریان دارد و به زودی نتیجه این اقدامات رسانه ای خواهد شد.

وی با اشاره به رشد ۱۵۰ درصدی اعتبارات و طرح های پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نسبت به ۲ سال گذشته اظهار داشت: رشد ۱۵۰ درصدی اعتبارات و طرح های پژوهشی دانشگاه نشان دهنده این است که این دانشگاه نسبت به موضوعات پژوهشی تمرکز ویژه ای دارد و برنامه های خود را در این مسیر قرار داده است.

معاون پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: این دانشگاه علاوه بر ارتباط با صنعت در ارتباط با جامعه هم احساس مسوولیت کرده و طرح های خوبی را با مشارکت دادگستری، مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان دارد.

سامانه اندازه گیری و بالانسینگ فلوی سوخت مایع در نازل توربین ۹GE-F با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و نیروگاه شهید رجایی استان قزوین رونمایی شد.

بالانسینگ و نازل توربین یکی از نیازهای اساسی در نیروگاه ها است و نبود آن می تواند باعث افزایش لرزش توربین، آسیب شدید به اجرای مختلف توربین، کاهش شدید بازه های زمانی اورهال، کاهش راندمان، افزایش مصرف سوخت و افزایش قابل توجه آلودگی هوا شود.

از مزایای ساخت سامانه اندازه گیری و بالانسینگ می توان از بهبود عملکرد و عمر اجزای توربین، تسریع در اجرای فرآیند تست از چند ماه به چند روز، امکان تست و ارتقای نازل های سوخت بومی سازی شده در داخل کشور، تکمیل زنجیره تولید، تامین، تست و اعتبار سنجی نازل های مورد نیاز توربین ها در داخل کشور، کاهش قابل توجه آلودگی هوا و جلوگیری از خروج ارز نام برد.

از قابلیت های این دستگاه می توان از تست زاویه پوشش سوخت، تست بالانسینگ پاشش سوخت در سطح، اندازه گیری دبی سوخت در فشارهای کاری مختلف، قابلیت تنظیم فشار سیال ورودی به سر نازل، قابلیت تنظیم ارتفاع سر نازل از صفحه اندازه گیری فلوی سوخت، ارائه گزارش دیجیتالی و شبیه سازی شده توسط سیستم پردازنده نام برد.

برچسب‌ها افتتاحیه پژوهشگر استان قزوین اعتبارات دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه پژوهشگر استان قزوین افتتاحیه پژوهشگر استان قزوین اعتبارات دانشگاه اخبار کنکور دانشگاه بین المللی امام خمینی پژوهشی دانشگاه اندازه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود