Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:35:21 GMT

کشف هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ بدون مجوز در شهرستان سربیشه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۶۲۴

کشف هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ بدون مجوز در شهرستان سربیشه

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تقی‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

۱۲ راس احشام قاچاق در بیرجند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک نیسان وانت ۱۲ راس احشام قاچاق را به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک نیسان وانت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۱۲ راس احشام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۳۱۰ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فولادی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فردوس 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: در بازرسی از ۲ خودرو کشنده، کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ خودرو کشنده مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی خودروها را بازرسی کردند که هشت دستگاه لوازم تصویری قاچاق فاقد مجوز حمل، کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی فردوس با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: موفقیت پلیس در کشف قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست لذا از مردم تقاضا می‌شود هرگونه اقدام مشکوک درخصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، سومین استان پهناور کشور است و به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.

۲ کریدور اصلی کشور از خراسان جنوبی می‌گذرد و با ۶ استان کشور همجوار است.

برچسب‌ها سربیشه خراسان جنوبی طیور فردوس کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سربیشه خراسان جنوبی طیور سربیشه خراسان جنوبی طیور فردوس کالای قاچاق اخبار کنکور فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان کالای قاچاق احشام قاچاق میلیون ریال قاچاق کالا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن رستمیان شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه تاراج منابع طبیعی تبعات زیست محیطی را برای آینده به همراه دارد، ابراز داشت: در این راستا پلیس با هر گونه فعالیت غیر قانونی قطع درختان جنگلی و محصولات مرتبط برخورد خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی وظیفه عمومی است، افزود: پلیس در انجام این مهم نقش کلیدی و محوری دارد و تمام قد برابر محیط زیست و منابع ملی حفاظت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۳ تن و ۳۶ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در استان کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: این کشفیات توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی انجام گرفته است.

رستمیان ضمن بیان اینکه ۱۱ قاچاقچی منابع طبیعی طی فروردین ماه سال جاری دستگیر شدند، تصریح کرد: برخی از این متهمان از استان‌های دیگر، سمنان را به عنوان معبر انتخاب کرده بودند که با تیز بینی مأموران به دام افتادند.

وی ضمن بیان اینکه هشت خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شده است، افزود: طرح‌های مبارزه با قاچاق منابع طبیعی در استان با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6088757

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند