Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:39:44 GMT

بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در راه آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۶۹۵

بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در راه آذربایجان

افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: شرایط ناپایداری جوی از روز چهارشنبه 29 بهمن ماه تا روز دوشنبه سوم اسفند ماه کلیه نواحی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به بارش باران ( بویژه روز چهارشنبه ) و در نواحی سردسیر  بارش برف افزود: آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، لغزندگی در تردد جاده ای، در نواحی سردسیر و کوهستانی کولاک برف، یخبندان و کاهش دید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با بیان این که کولاک برف در نواحی سردسیر، گردنه‌ها و مناطق مرتفع و کوهستانی وجود دارد، بیان کرد: مردم از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند با توجه به پیش‌بینی کولاک برف توصیه می شود حتماً تجهیزات زمستانه ازجمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما، گفت: احتمال خسارت در بخش کشاورزی به دلیل تنش دمایی دور از انتظار نبوده و توصیه می شود در مورد انجام تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات ناشی از تنش دمایی در درختان و... به توصیه های کارشناسان کشاورزی استان توجه گردد.

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آید.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش باران آذربایجان شرقی دما برف مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی سیل کولاک افشین ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران در شهر ایلام

دریافت 6 MB کد خبر 6093071

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان