Web Analytics Made Easy - Statcounter

حموله با بیان اینکه ۱۴۰ شرکت کننده اعم از تولیدکننده و شرکت تخصصی در نمایشگاه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شرکت کردند، گفت: ۲۲۰ عروسک و ۲۲۰ اسباب بازی در این دوره از جشنواره به دست ما رسید. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «محسن حموله» امروز یکشنبه 26 بهمن در نشست ششمین جشنواره ملی اسباب بازی که در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: امسال بیماری کرونا اکثر برنامه های ملی را تحت الشعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره اسباب بازی از این تهدید فرصتی فراهم کرد که خانواده ها در تمام نقاط کشور بتوانند از برنامه های مختلف جشنواره به طور مجازی استفاده کنند.

 

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی ادامه داد: سایت جشنواره اسباب بازی به عنوان مرجع معرفی تولیدکنندگان از 28 بهمن برای هموطنان در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور قابل دسترسی است. این دوره از جشنواره اسباب بازی به صورت مجازی برگزار می شود و به همین دلیل نباید آن را با دوره های قبل مقایسه کنیم. به هر حال تجربه جدید اقدامات پیش روی خوب و همچنین نقدهایی دارد. قرار است سایت جشنواره اسباب بازی چند زبانه شود و این فرصت خوبی برای اقتصاد و فرهنگ کشور است. 

 

وی اظهار داشت: شعار ششمین جشنواره ملی اسباب بازی آینده را باید ساخت است. مسئولیت برگزاری این جشنواره بر عهده کانون است که البته حمایت هایی از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان جهاد دانشگاهی و ستاد علوم شناختی داشت. 

 

حموله در مورد اهداف ششمین جشنواره ملی اسباب بازی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط موثر بین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه داران توجه ویژه به طراحی اسباب بازی و شناسایی افراد خلاق و جوان از مهمترین اهداف ما است. متاسفانه بیشتر اسباب بازی های ما کپی و الگو گرفته از اسباب بازی های خارجی است. در چند سال اخیر در کانون ایده آزاد را با هدف شناسایی جوانان خلاق و طراح در حوزه اسباب بازی داشتیم و بیش از 100 نمونه ایده آماده را در اختیار تولیدکنندگان قرار دادیم.

 

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی عنوان کرد: طراحان، تولیدکنندگان، سرمایه داران، مدارس، کودکان، نوجوانان، مدیران مدارس، خیرین، خانواده ها، مراکز علمی و فعالان حوزه اسباب بازی مخاطبان جشنواره ملی اسباب بازی هستند. کمیته رقابتی، کمیته علمی، نمایشگاه تخصصی دستاوردها، نمایشگاه ترویج بازی، کمیته راهبردی فضای مجازی، کمیته تبلیغات و بخش کودکان با نیازهای ویژه از جمله بخش های جشنواره اسباب بازی هستند.  

 

حموله با بیان اینکه در بخش اسباب بازی امسال 220 اثر تولید شده را بررسی کردیم، عنوان کرد: کمیته رقابتی آثار تولید شده از مهر 98 تا مهر 99 را بر اساس ثبت نام خود تولیدکنندگان بررسی کرد. در ششمین دوره از جشنواره اسباب بازی 220 عروسک به دست ما رسید. اسباب بازی ها به انواع مختلف از جمله ذهنی، حسی حرکتی، مهارتی و آموزشی و شبیه سازی دنیای واقعی تقسیم بندی شدند.  

 

وی با اشاره به اینکه در ششمین جشنواره اسباب بازی جوایزی به برترین ها تعلق می گیرد، گفت: کانون از دوره چهارم تا الان در حوزه تولیدات و نمایشگاه ها با تولیدکنندگان اسباب بازی همکاری دارد. 140 شرکت کننده در نمایشگاه تخصصی داریم که شامل 112 تولیدکننده و 28 شرکت هستند. 1250 اسباب بازی در این جشنواره به فروش می رسد و 328 نمونه عروسک ایرانی در سایت جشنواره قابل دسترسی است. هر تولیدکننده صفحه مخصوص به خود را دارد که آخرین دستاوردهای خود را در آن ارایه می کند. 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه ترویج بازی و اسباب بازی را داریم که این فضا را در اختیار سازمان ها قرار دادیم و می تواند مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد. در بخش نشست های علمی شش نشست برگزار کردیم. نظرسنجی هایی که به ما رسیده بود، مبنی بر این بود که نشست ها را غیر از زمان نمایشگاه اسباب بازی برگزار کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند در آن شرکت داشته باشند. بر این اساس امسال ما این پیشنهاد را عملی کردیم. نشست های علمی جشنواره اسباب بازی از 28 دی تا 11 بهمن برگزار شد و میهمانانی از 10 کشور داشتیم. بیش از 85 درصد شرکت کنندگان از این نشست ها احساس رضایت داشتند. 

 

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با بیان اینکه نشست های علمی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی به صورت وبینار آموزشی بود، افزود: بالای 150 نفر در هر نشست حضور داشتند. اسباب بازی و علوم شناختی رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی، بررسی ابعاد فرهنگی و اجتماعی اسباب بازی، برندینگ و بازارسازی جهانی اسباب بازی، فرصت سنجی پژوهش های علمی میان رشته ای اسباب بازی، اقتصاد اسباب بازی و فروش اسباب بازی عناوین نشست های علمی این دوره از جشنواره ملی اسباب بازی بود.

 

حموله یادآور شد: بازار اینترنتی اسباب بازی را از 28 بهمن خواهیم داشت و شرایطی فراهم است که همه هموطنان بتوانند در جشنواره اسباب بازی شرکت کنند و ارسال رایگان برای خریداران به تمام نقاط کشور لحاظ شده است. همچنین برترین های اسباب بازی در سایت مشخص شده است و خانواده ها می توانند آنها را انتخاب و خریداری کنند، توجه ای به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه داشتیم. کانون برنامه هایی به عنوان فراگیر دارد تا کودکان با نیازهای ویژه بتوانند فعالیت های فرهنگی هنری داشته باشند. اسباب بازی هایی برای این عزیزان مد نظر گرفته شده تا آنها بتوانند خریداری کنند. 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسن حموله جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ششمین جشنواره ملی اسباب بازی جشنواره اسباب بازی دوره از جشنواره نشست های علمی اسباب بازی ها اسباب بازی شرکت کنند نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند

ژیرونا حداقل در فصل جاری، خود را به عنوان تیم برتر ایالت کاتالونیا معرفی کرد.

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 تیم شگفتی ساز ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود.

به نقل از اوپتا؛ بارسلونا تا قبل از فصل جاری و 2 بار مغلوب شدن مقابل ژیرونا با نتیجه 4-2، طی 69 سال اخیر هرگز چنین باخت های سنگینی را مقابل یک تیم از ایالت کاتالونیا تجربه نکرده بود. بارسلونا در سال 1953 در خانه خود مقابل اسپانیول با نتیجه 4-1 مغلوب شده بود. همچنین برای ششمین بار در تاریخ بارسلونا است که آنها در دو بازی مقابل رقیبی مشخص در طول یک فصل از لالیگا +4 گل دریافت می کنند:

فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپانیول +4 گل دریافت کرد فصل 1940/41 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1941/42 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل والنسیا +4 گل دریافت کرد فصل 1997/98 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سالامانکا +4 گل دریافت کرد فصل 2023/24 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ژیرونا +4 گل دریافت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد