Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@22:50:48 GMT

اجرای طرح های توسعه و بهسازی شهری در کیش

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۸۸۵

اجرای طرح های توسعه و بهسازی شهری در کیش

به گزارش خبرآنلاین از کیش : غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آّب وخدمات جزیره از روند آماده سازی بازار میوه وتره بار کیش بازدید کرد و درجریان چگونگی خدمات دهی این بازار به شهروندان قرار گرفت.
در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان وگردشگران جزیره تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این بازار هزینه های تمام شده میوه وتره بار درجزیره کیش کاهش یافته و درنهایت کاهش قیمت نهایی محصولات رضایتمندی ساکنان و گردشگران را به همراه داشته باشد.
ابوالفضل طیبی نیز با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت این بازار در جهت ایجاد شرایط مطلوب عرضه میوه وتره بار در جزیره کیش گفت: کاهش قیمت ها دراین حوزه علاوه بر مصرف کنندگان مستقیم بر قیمت های محصولات غیرمستقیم در رستوران ها وکافی شاپ ها نیز تاثیر می گذارد .
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه این بازدید از زمین های ورزشی ساحلی که به همت شرکت عمران، آّب و خدمات کیش در منطقه پارک ساحلی میرمهنا ساخته شده دیدن کرد و اظهار داشت: این زمین ها ظرفیت ایجاد سکوی تماشاگران را دارد و می تواند به عنوان محل برگزاری مسابقات ساحلی مورد بهره برداری قرار گیرد .
 دکتر مظفری همچنین از طرح پیاده راه محور ساحلی کرانه بازدید و بر رعایت اولویت های زیست محیطی تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش نیز با اشاره به اینکه این طرح ها با محوریت حفظ محیط زیست اجرا می شود افزود: تلاش شده درموقعیت هایی که مورد بهره برداری خانواده ها و ورزشکاران است با ایجاد پیاده راه، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی برای جلوگیری از برخورد دوچرخه وموتور با راه پیمایان وحفظ امنیت آنان به ویژه کودکان این دو مسیر از هم مجزا شود .
گفتنی است طرح های توسعه وبهسازی شهری با سرعت خوبی درحال اجراست تا جزیره کیش با امکانات مناسب و فضا سازی زیبایی شهری به استقبال سال ۱۴۰۰ برود.

46

کد خبر 1486196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود

محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸ درخصوص مصوبات، تصمیم‌گیری‌ها و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در منطقه ۱۸ پایتخت، اظهار کرد: شروع حضور رئیس‌جمهور در منطقه با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد بود که ایشان درخصوص توسعه بیمارستان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی با بیان اینکه با حضور وزیر کشور، استاندار و فرماندار تهران از مجموعه ۳۰۰ هکتاری شن چاله‌های منطقه ۱۸ بازدید شد، افزود: از آنجایی که ما یک سری توافقات با مالکین شن چاله‌ها داشتیم و روند آن در کمیسیون ماده ۵ در حال طی شدن است، طرحی که مدنظر شهرداری برای شن چاله هاست را برای وزیر کشور تشریح کردیم تا مقدمات تسریع آن فراهم شود.

خسروی ادامه داد: شن چاله‌ها هم مشکلات زیست محیطی دارند و هم مشکل ایمنی، یعنی مشکل ریزگرد‌ها را در زمان وزش باد دارند و از آنجایی که در مجاورت رودخانه کن واقع شده اند می‌توانند در زمان سیلاب خطر آفرین باشند. می‌توان با اجرای طرح مناسب این مشکلات را حل کرد و از فرصتی که برای شهر تهران ایجاد می‌کند، استفاده کرد.

شهردار منطقه ۱۸ اضافه کرد: توافقات خوبی در این دوسال در خصوص شن چاله‌ها انجام شده و مراحل کار کمیسیون ماده پنج آن در حال انجام است تا در این پروژه فرصت گردشگری برای شهر تهران ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بازار آهن شادآباد دیگر نقطه‌ای بود که وزیر کشور به صورت میدانی از آن بازدید کرد، بیان کرد: جزو دستور کار‌ها این بود که بتوانیم نسبت به ساماندهی مناسب بازار آهن با کمک استانداری، فرمانداری و شهرداری تهران و مساعدت قوه قضائیه در کوتاه مدت اقدام کنیم و بعد از آن در فاز دوم فرآیند انتقال بازار را داشته باشیم.

خسروی عنوان کرد: همچنین بازدیدی از فاز دوم پروژه شهید بروجردی داشتیم که وزیر کشور در این بازدید نسبت به تسریع رفع معارضین تاسیساتی پروژه نکات لازم را تاکید کرد تا بتوانیم امسال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) گفت: این پروژه در دو منطقه ۱۷ و۱۸ واقع شده که قریب به ۹ کیلومتر است که حدود ۶ کیلومتر آن در منطقه ۱۸ قرار دارد. از وزیر کشور در خواست کردیم که صحبت‌هایی با مجموعه مرتبط در دولت و وزیر راه و شهرسازی داشته باشد تا با همراهی و کمک آنها این پروژه را زودتر به نتیجه برسانیم.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هکتار از مساحت منطقه ۱۸ در بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، وزرا و شهردار تهران بحث بافت فرسوده دو منطقه ۱۷ و ۱۸ نیز مطرح و قرار شد بررسی‌هایی درخصوص ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده انجام و روند نوسازی آن تسریع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه