Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:35:45 GMT

توهین به جایگاه رئیس جمهوری غیر قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۹۷۱

توهین به جایگاه رئیس جمهوری غیر قابل قبول است

حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز یکشنبه در حاشیه گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نباید اجاره داد تا توهین و هنجارشکنی  در جامعه شکل بگیرد .

وی با تاکید بر این که به هیچ عنوان هنجار شکنی درست نیست چرا که ادبیات خوش ، توصیه دین اسلام و محور پیام پیامبران الهی بوده است ، تاکید کرد : مقام معظم رهبری نیز همواره بر لزوم رعایت اخلاق و موازین اسلامی گفتاری و رفتاری در جامعه  تاکید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان ساری اظهار داشت : همه باید  موازین درست اخلاقی را رعایت کنیم و توجه و احترام به جایگاه ها و شخصیت های نظام بویژه افرادی که منتخب مردم هستند ، یک امر ضروری و عمومی است.

وی افزود : حرمت افراد مسئول در نظام جمهوری اسلامی همواره باید حفظ شود و حرمت شکنی اصلا درست نیست.

به گزارش ایرنا ، ‌در جریان راهپیمایی موتوری و ماشینی ۲۲ بهمن امسال،‌ تعدادی از موتورسواران در شهر اصفهان به رئیس‌جمهوری توهین کردند که این موضوع واکنش گسترده‌ای را ایجاد کرد.  

به دنبال اعتراضات گسترده به این حرکات ناشایست ، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور شناسایی عاملان و محرکان توهین به رییس جمهوری در مراسم گرامیداشت بیست و دوم بهمن امسال در این شهر را صادر کرد.

برپایه اعلام دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی با تاکید بر صیانت از جایگاه ارکان حاکمیتی نظام و با مذموم دانستن تلاش برخی در القای تفرقه در کشور گفت: دستور شناسایی مرتکبان و محرکان شعارهای هنجار شکنانه و توهین به رییس جمهوری برای مراجع امنیتی صادر شد.

دادستان اصفهان گفت که دستگاه قضایی صرفنظر از مسائل جناحی، پاسداری از قانون، حرمت و صیانت از شخصیت حقوقی و حقیقی افراد را مقدم بر هر نظری می داند و با قانون شکنان برخورد قاطعانه خواهد کرد.

برچسب‌ها ساری مازندران توهین به رییس جمهوری نماینده ولی فقیه مازندران پروندهٔ خبری اهانت به رییس جمهور در سالگرد انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران توهین به رییس جمهوری ساری مازندران توهین به رییس جمهوری نماینده ولی فقیه مازندران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۴۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6099970

دیگر خبرها

  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • هوای اصفهان قابل‌قبول / ۴ شهر مجاور آلوده است
  • هوای کلانشهر اصفهان دروضعیت قابل قبول
  • هوای اصفهان قابل‌قبول و ۴ شهر مجاور آلوده است