Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش اکبرپور یک استوری جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، استوری که به نظر می رسد مخاطب آن کاپیتان استقلال است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / سیاوش اکبرپور استوری جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، حاشیه های زیادی پیرامون این باشگاه به وجود آمد و آبی ها این بار صدر جدول را از دست دادند تا شرایط کمی متفاوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش اکبرپور که چندی پیش یک مصاحبه علیه وریا غفوری انجام داده بود، این بار هم یک استوری جدید منتشر کرده است که به نظر می رسد مخاطب آن وریا غفوری است. اکبرپور در مصاحبه قبلی خود گفته بود:

وریا غفوری ابتدا یک قهرمانی با استقلال بیاورد، بعد ناز کند.

حالا این بار سیاوش اکبرپور تصویری از خود کنار میلاد میداوودی منتشر کرده و نوشته:

کاسبی یا عاشقی به نام مردم و استقلال!

استوری سیاوش اکبرپور

گفته می شود وریا غفوری 15 روز پیش مهلت 10 روز به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات خود داده و اعلام کرده در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکند، قراردادش را فسخ می کند. وریا غفوری قصد داشته پس از بازی با سپاهان این موضوع را رسانه ای کند ولی چون آبی ها در این دیدار شکست خوردند، کاپیتان استقلال این موضوع را رسانه ای نکرد. حالا 5 روز از مهلت وریا غفوری می گذرد.

به نظر می رسد این استوری سیاوش اکبرپور هم خطاب به وریا غفوری است و او دوباره به کاپیتان آبی ها حمله کرده است.

اخبار داغ 

شادی گل جنجالی مهاجم گل گهر؛ گادوین منشا محروم می شود؟ شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس جنارو گتوزو در مورد ظاهر جدید خود: حوصله آرایشگر پُر حرف را نداشتم پس خودم دست به کار شدم گفتگوی تلفنی پرز و راموس، قدمی به سوی تمدید قرارداد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیاوش اکبرپور وریا غفوری منتشر کرده آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند

ایکس از هوش مصنوعی «گورگ»(Gork) برای تولید خلاصه هایی از اخبار و دیگر موضوعات ترند روز در این پلتفرم استفاده می کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، طبق پست حساب کاربری مهندسی ایکس، این ویژگی که هم اکنون فقط برای کاربران پرمیوم مهیا است، «استوری ها در ایکس»(Stories on X) نام گرفته است.

براساس بیانیه این پلتفرم گورگ به پست هایی که کابران با استفاده از قطعاتی از متن تولید می کنند، متکی است. به نظر می رسد برخی از محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی مذکور ، بیش از بقیه خبر محور باشند و برخی دیگر خلاصه هایی از محاوراتی است که در پلتفرم انجام شده است. یکی از کاربران اسکرین شاتی را منتشر کرده که استوری هایی درباره گزارش درآمد اپل است. استوری دیگری «ماسک، کارشناسان درباره بدهی ملی بحث و گفتگو می کنند» نام دارد که خلاصه ای از یک محاوره آنلاین بین ماسک و اشخاص برجسته در پلتفرم ایکس است.

این ویژگی شباهت زیادی به قابلیت Moments دارد که مدت ها در توئیتر وجود داشت و توییت های معتبر درباره اخبار مهم و موضوعات مختلف در پلتفرم را تنظیم می کرد. این ویژگی که تحت نظارت گروهی از کارمندان انسانی بود در سال ۲۰۲۲ میلادی حذف شد.

خلاصه هایی که گورگ تهیه می کند مانند بقیه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همراه یک برچسب منتشر می شوند. در این برچسب آمده است: این استوری خلاصه ای از پست های ایکس است و ممکن است در گذر زمان تغییر کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی ۸ سال زودتر از رادیوگرافی می‌تواند‌ آرتروز زانو را تشخیص دهد! آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • استوری عجیب هادی چوپان درمورد روز شیراز + عکس
  • استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم