Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مراسم ۲۲ بهمن امسال با استقبال پرشور مردم همراه شد، تاکید کرد: راهپیمایی خودرویی و موتوری ملت انقلابی ایران در روز ۲۲ بهمن پیام روشنی برای همه جهانیان داشت.

حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری راهپیمایی موتوروی و خودرویی ۲۲ بهمن گفت: الحمدالله این بار هم راهپیمایی با شکوه هرچه بیشتر برگزار شد من نیز به همراه همه اعضای خانواده در راهپیمایی شرکت کردم، البته طعم برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری با طعم راهپیمای های سال قبل که در آن پیاده روی شکل می گرفت متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال به هر شکل بر اساس شرایط و امکانات کنونی با توجه به جمعیت خودرویی و موتوری در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم امسال هم شاهد استقبال پرشوری مردم انقلابی بودیم و این مردم یک بار دیگر گل کاشتند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به معاندینی که در پی اختلاف افکنی میان مردم و حاکمیت هستند، بیان کرد: اینها گوش خود را پنبه کردند و در مقابل چشم هایشان پرده قراردادند که واقعیت ها را نبینند، علاقه مند هستند واقعیت های موجود و شرایط کنونی را آنگونه که می خواهند تفسیر کنند نه به آن صورتی که واقعا هست، به هر شکل راهپیمایی خودرویی و موتوری ملت انقلابی ایران در روز ۲۲ بهمن پیام روشنی برای همه این افراد و برای همه جهانیان داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم 22 بهمن حسین میرزایی 22 بهمن فجر 99 خودرویی و موتوری برای همه ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حسین اخگر پور روز جمعه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این مسیر و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسوول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

پیک موتوری برقی در محدوده بازار تهران آغاز به کار می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه برقی و پاک، پیک موتوری برقی جایگزین موتور‌ها با سوخت فسیلی در محدوده بازار تهران می‌شود.

زینب عبادی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنون است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه باید در راستای تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شده است.



عبادی افزود: با توجه به جمعیت شناور روزانه بازار بیش از ۲ میلیون نفر و جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ سلامتی شهروندان، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوده بازار در نظر گرفته شده که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در کیوسک‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟