Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع روز یکشنبه در جلسه کمیته بهره‌وری استان، با بیان اینکه هر برنامه ای که تسهیل، تسریع و افزایش خدمات و تولید نسبت به منابع را به دنبال داشته باشد در راستای بهره وری است خاطرنشان کرد: باید برمبنای امکانات موجود، با استفاده از منابع خدادادی و اقدامات نرم افزاری، میزان بهره وری را بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء شاخص های کمّی اقتصادی در عرصه تولید و نیز شاخص های بهره وری منابع انسانی از طریق دستگاه ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: در ارزیابی اختصاصی مدیران دستگاه ها، درنظرگرفتن شاخص میزان ارتقاء بهره وری علاوه بر ایجاد انگیزه در مجموعه های مختلف ، به عنوان یک پیام برای تغییر باور در نگرش مدیران نسبت به این موضوع اهمیت دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت شناسایی و تقویت مولفه های اثرگذار و تسهیل گر در تحقق اهداف کمی توسعه اقتصادی استان تأکید و تصریح کرد: انجام اقدامات علمی، تکمیل پژوهش های صورت گرفته، شناسایی تعارض های بین دستگاهی و پرهیز از موازی کاری باید مورد توجه جدی دستگاه ها باشد.

وی با بیان اینکه توجه و صیانت از محیط زیست نیز می تواند در بهره وری موثر باشد، گفت: کاهش هزینه تولیدات، مقرون به صرفه کردن و رقابت پذیری در سطح بین المللی در افزایش صادرات غیرنفتی نیز می تواند شایان توجه باشد.

زارع دستگاه های اجرایی را موظف به تدوین و ارائه برش استانی بهره وری مجموعه خود برای سال ۱۴۰۰ طی روزهای آتی کرد و افزود: اختصاص سه درصد اعتبارات جاری دستگاه ها برای بهره وری، یک تکلیف قانونی است که باید نتایج آن به صورت ملموس مشاهده شود.

وی با تأکید بر لزوم بکارگیری ظرفیت های بالقوه  فرهنگی و اجتماعی استان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی، بخش خصوصی فعال و نیز سمن های مرتبط با موضوعات توسعه ای استان نتایج مثبتی در ارتقاء سطح آگاهی افکار عمومی و توجه به موضوع بهره وری به دنبال خواهد داشت.

استاندار گیلان دعوت از سمن های موفق در جلسه های آتی برای بهره گیری از تجربیات ارزشمند آنان در بهبود میزان بهره وری را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برخی تصمیم های موثر گذشته همچون پنجره واحد خدمات الکترونیک، نباید رها شود بلکه با توجه بیش از پیش و تقویت این بستر، باید به نقش تسهیل گری آن دست یابیم.

گیلان در حاشیه دریای خزر با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از متراکم ترین استانهای کشور مراکز تجاری و گردشگری کشور بشمار می رود . 

برچسب‌ها استانداری گیلان توسعه اقتصادی بهره وری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان توسعه اقتصادی بهره وری استانداری گیلان توسعه اقتصادی بهره وری اخبار کنکور دستگاه ها بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند