Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، بار دیگر دونالد ترامپ تبرئه شد؛ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پس از شکست استیضاحش از تیم حقوقی و حامیان خود تشکر کرد. او همچنین مدعی شد که حرکتش برای بزرگ کردن آمریکا تازه شروع شده است.

از روز گذشته تعداد زیادی از چهره‌های هالیوود مثل مارک رافلو، پامدا لاکشمی و واندا سایکز نظرات خود را نسبت به این تصمیم (تبرئه ترامپ از استیضاح) اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده زیادی ناامیدی خود را از نتیجه این استیضاح ابراز کردند و تعدادی هم به میچ مکانل سناتور پرداختند که با وجود نقد ترامپ در یک سخنرانی، به او رأی «غیر گناهکار» داده است. استیضاح ترامپ به دلیل تحریک و تهییج شورش در ششم ژانویه بود.

مارک رافلو با انتشار خبری که به رأی منفی میچ مکانل مربوط بود، او را فردی بزدل و احمق توصیف کرد که در بی ارزش‌ترین مکان تاریخ قرار دارد. او این اقدام مکانل را یک سستی در انجام وظیفه توصیف کرد.

واندا سایکز، نویسنده، کمدین و بازیگر هالیوود هم در واکنش خود نوشت: میچ مکانل مثل مار است.

پاتریشا آرکت هم گفت: مکانل بعد از اینکه ترامپ را از مخمصه نجات داد، در سخنرانی خود مستقیماً از دموکرات‌ها دفاع کرد؛ عجیب و وقیح است.

جیمی کیمل، مجری و طنزپرداز آمریکایی هم گفت: دوباره احساس احمق بودن می‌کنم؛ برای اینکه امیدوار بودم بیشتر آن‌ها کار درست را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان دونالد ترامپ سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی