Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی امام مدیرعامل متروی تهران در مراسم بهره برداری از دو پست برق امیرکبیر و آزادگان در خط ۳ مترو تهران‌، با اشاره به اینکه پست برق امیرکبیر برای خط قبلاً برای خط ۴ بخشی اش راه اندازی شده بود و در خط ۳ توسعه یافت و پست برق آزادگان هم برای خط ۳ و ۷ تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: بدین ترتیب شبکه برق خط ۳ و متروی تهران به طور کلی از پایداری بالاتری برخوردار شد و این اتفاق برای خطوط دیگر که نواقصی دارد، هم در حال انجام است.

وی افزود: شرکت مترو وظیفه انجام عملیات تکمیلی را دارد و شبکه مترو تهران به عنوان مطمئن‌ترین شبکه حمل و نقلی کلانشهر تهران حتی در شرایط اضطراری است.

امام گفت: افتتاح این شبکه به تکمیل سامانه تامین برق و پایداری شبکه برق کمک می‌کند و شبکه برق مترو به نحوی طراحی شده که اگر پست برق هم قطع شد برق مترو دچار اختلال نشود این شرایط مستلزم برخورداری هر خط به ۲ با ۳ خط برق فشار قوی است.

وی افزود: برای اطمینان بخشی سطح پایداری شبکه برق تهران که وظیفه بنیادی زیرساخت‌های تجهیزاتی شبکه مترو تهران را که دچار نقص است، برطرف کنیم.

مدیرعامل متروی تهران در خصوص نیازهای آتی مترو گفت: هر خط ۲ یا ۳ پست برق نیاز دارد که در خطوط بهره برداری شده قبلی به تدریج ایجاد شده و با اجرای این پروژه در خط ۳ این پست‌ها تکمیل شد و خط ۶ و ۷ پست برق‌ها تدریجاً تکمیل می‌شود و در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: هزینه ایجاد پست برق آزادگان ۱۵۰ میلیارد و پست برق امیرکبیر حدود ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

امام در خصوص افتتاحیه ۱۰ ایستگاه در حال تکمیل گفت: هنوز پول اوراق مشارکت نرسیده است و نگرانیم افتتاح چند ایستگاه به سال آینده کشیده شود اما در تلاشیم این اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: اولین ایستگاه مورد بهره برداری ایستگاه محلاتی (دروازه دولاب) و ایستگاه بعدی ایستگاه میدان قیام خواهد بود.

مدیرعامل متروی تهران گفت: ۶ ایستگاه فاز ۲ خط ۶ در حال تکمیل است، تلاش می‌کنیم این ۱۰ ایستگاه‌ها تا پایان سال تکمیل شود در صورتی که پول باقیمانده اوراق مشارکت تا آخر این هفته برسد این ایستگاه‌ها تا پایان سال افتتاح می‌شود.

وی درباره علت عدم رونمایی از قطار ملی در ۲۱ بهمن گفت: این قطار در حال حاضر هم آماده است و به جهت ناهماهنگی‌های در حضور مدعوین این رونمایی به تکمیل ۷ واگنه در اوائل اسفندماه موکول شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089343 برچسب‌ها علی امام متروی تهران مراسم افتتاحیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی امام متروی تهران مراسم افتتاحیه متروی تهران شبکه برق برای خط پست برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس