Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی لیگ برتر بوکس انجام شد و تیم‌های حاضر در این رقابتها در دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بوکس، جلسه نهایی رقابت‌های لیگ برتر امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد و پس از قطعی شدن حضور ۱۰ تیم در مسابقات، مراسم قرعه‌کشی در حضور نمایندگان باشگاه‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق قرعه‌کشی در گروه اول تیم‌های باران پل اراک، خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکت تهران، شهید همت تهران و هیات کرمانشاه حضور دارند.

تیم‌های پلیمر خلیج فارس (لرستان)، هیات خوزستان، پیشتازان اکو خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و کارو پلاست فارس هم گروه دوم را تشکیل می‌دهند.

از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد و به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های حاضر در رده‌بندی و فینال مشخص شوند.

این رقابت‌ها از روز چهارم اسفند به میزبانی استان مرکزی شهرستان اراک آغاز می‌شود و تا هفت روز ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های لیگ برتر بوکس ایران پس از یازده سال مجددا برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: پیام تبریک رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بوکس لیگ برتر بوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بوکس فدراسیون بوکس لیگ برتر بوکس لیگ برتر بوکس رقابت ها قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد