Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:26:11 GMT

وقف يک باب مغازه 5 ميليارد ريالي در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۶۳۰۷

وقف يک باب مغازه 5 ميليارد ريالي در قائمشهر

خبرگزاری آریا- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ گفت: یک باب مغازه به مساحت 40 مترمربع به ارزش 5میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر وقف شد. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، علی فتحی در گفت و گویی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: واقف خیراندیش حاج نوراله رحمانی یک باب مغازه خود را وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
وی مساحت این موقوفه را 40 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این وقف جدید 5میلیارد ریال می باشد.           
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ بیان کرد: واقف خیراندیش این مغازه را برای هزینه های فرهنگی، عمرانی و جاری مسجد شهید مطهری شهرستان وقف کرده است.           
فتحی عنوان کرد: امروز واقفان خیراندیش با اندیشه بزرگی که دارند با وقف های جدید بدنبال اعتلای ارزش های اسلامی وانسانی هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وقف یک باب مغازه 5 میلیارد ریالی قائمشهر شهرستان قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد