Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@21:17:17 GMT

ثبت دو علامت تجاری در صنعت خودروسازی توسط هوآوی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۶۵۴۱

ثبت دو علامت تجاری در صنعت خودروسازی توسط هوآوی

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، هوآوی دو علامت تجاری جدید و اختصاصی ثبت کرده است. این دو علامت تجاری MATEDRIVE و MATEAUTO نام دارند و در زمینه تجهیزات علمی و ابزار حمل و نقل ثبت شده‌اند.

دو علامت تجاری MATEDRIVE و MATEAUTO ثبت شده توسط هوآوی مرتبط به تجهیزات پیشرفته خودرو هستند. در دو سال گذشته اخبار متفاوتی از حضور هوآوی در صنعت خودرو و اختراعات ثبت شده در این حوزه در رسانه‌ها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تحلیل متخصصان، این دو پتنت جدید نیز باید مرتبط با الگوریتم بررسی منطقی راه‌ها و ترافیک در خودروها باشد.


در دو سال گذشته هوآوی همواره اعلام کرده که نمی‌خواهد وارد صنعت خودرو سازی شود. اما اخباری که از این شرکت به گوش می‌رسد خلاف این واقعیت را نشان می‌دهد. حالا با ثبت یک فناوری جدید که اشاره مستقیمی به صنعت خودرو دارد، گمانه زنی برای ورود هوآوی به صنعت خودرو، بیش از پیش نیز خواهد شد.
در شروع این روند، هوآوی با ثبت یک پتنت برای رانندگی خودکار به کمک هوش مصنوعی و «کلاد کامپیوتینگ» (Cloud Computing) وارد این صنعت شده و با ساخت محصولاتی مانند صفحه نمایش هوشمند Smart Screen این روند را ارائه داده است.

علاوه بر آن، هوآوی کنفرانس سالانه مرتبط با فناوری‌های جدید خودرو را نیز به صورت سالانه در شهر «سوژو» (Suzhou) برگزار می‌کند. در این سمینار در مورد استانداردهای ساخت خودرو و روش‌‌های رشد رانندگی خودکار در این صنعت بحث و گفتگو شده و متخصصانی از دانشگاه‌های معتبر این حوزه به بحث و تبادل اطلاعات می‌پردازند.
یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در این سمینار شرح مفهوم فناوری مدرن رانندگی خودکار بوده تا دورنمایی از قابلیت‌ها و خصوصیات این فناوری در سال‌های آینده را به متخصصان نشان دهد. همچنین هوآوی یک مرکز تخصصی و لابراتوآر نیز در زمینه رانندگی خودکار ایجاد کرده تا کار تحقیق روی این فناوری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
با توجه به سابقه هوآوی و توجهی که این شرکت به بحث تحقیق و توسعه دارد، می‌توان انتظار رشد سریع این شرکت در صنعت خودرو را داشته باشیم. حالا که شرکت «تسلا» (Tesla) با فروش بالا و رشد سرسام‌آور خود، یک معدن طلا بزرگ در صنعت خودروسازی پیدا کرده است، دیگر شرکت‌های حوزه فناوری نیز به فکر ورود به این بازار پر سود افتاده و بعید نیست هوآوی نیز به زودی خودرو ساخت خود را معرفی کند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EUG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رانندگی خودکار دو علامت تجاری صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟