Web Analytics Made Easy - Statcounter

والی هرات افغانستان در دیدار با تیم اعزامی آتش نشانی ایران برای مهار آتش سوزی در گمرک مرزی اسلام قلعه که در این ولایت واقع شده، از تلاش‌های ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، سید وحید قتالی امروز -یکشنبه ۲۶ بهمن ماه- با تیم آتش نشانی اعزام شده از ایران دیدار و از تلاش آتش نشان‌های ایرانی برای مهار آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نظامیان افغان دستور داد امنیت گمرک را تأمین و از اموال موجود در محل حفاظت کنند.

روز گذشته آتش سوزی گسترده‌ای در گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز میان ایران و افغانستان در پی انفجار تانکرهای حامل نفت و گاز اتفاق افتاد که برای مهار آتش والی هرات با استاندار خراسان رضوی تماس گرفته و درخواست کمک برای اطفای حریق را داشت که ابتدا از شهرهای اطراف نیروهایی برای کمک اعزام شدند و پس از آن نیز امداد هوایی از تهران برای کمک به منطقه حادثه دیده، اعزام شد.

گفته می‌شود میزان خسارات وارده بسیار زیاد است اما هنوز برآورد دقیقی انجام نشده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 474994

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افغانستان آتش سوزی اسلام قلعه ايران و افغانستان والی هرات هرات افغانستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اسلام قلعه آتش سوزی مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

همچنین، در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)