Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید! برای اطلاع از آخرین اخبار چخزر اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با پنج درصد رشد قیمت مواجه شد و در میان نماد‌های پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در آخرین معاملاتش به قیمت 63,608ریال معامله شد که نسبت به دیروز 6درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دست به دست شدن سه میلیون برگه سهم قیمت پایانی این نماد 62,989ریال ثبت شد.

ارزش معاملات «چخزر» به 20میلیارد رسید. همچنین می توان گفت اکثر خریداران این نماد افراد حقیقی بودند. اما در طرف دیگر 90درصد فروشندگان اشخاص حقیقی بودند و سهم کدهای حقوقی در فروش فقط 10درصد بود.

سهام صنایع چوب خزر کاسپین در دقایق ابتدایی بازار متعادل معامله شد سپس به صف خرید نشست. این نماد مانند روز گذشته با رشد قیمت مواجه شد.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه) دامنه نوسان؛ بلای جان بازار سرمایه تکذیب اعطای تسهیلات بانکی برای حمایت از بورس/ پرداخت ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خروج پول حقیقی در پی کاهش شدت رشد شاخص سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس چخزر صنایع چوب خزر کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳