Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: چهار نفر که برای قدرت نمایی و تهدید یک شهروند به منزل وی خسارت زده و از محل فرار کرده بودند طی یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ رضا زیدآبادی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود چهار نفر به منزل یکی از شهروندان که با قدرت نمایی و عربده کشی به منزل این شهروند خساراتی وارد کرده بودند، بلافاصله پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با بررسی صحنه و شواهد موجود، این عاملان شرارت و ایراد خسارت را شناسایی و این چهار نفر را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر بیان کرد: این افراد که مشخص شد سوابقی همچون نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت نمایی و تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح و اخلال در نظم و امنیت عمومی را نیز در کارنامه دارند، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زیدآبادی در پایان گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با هرگونه شرارت و اختلال در نظم و امنیت عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قدرت نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله