Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:04:33 GMT

دهکده گنج نامه حامی تیم اسکواش همدان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۲۶۸

دهکده گنج نامه حامی تیم اسکواش همدان شد

مجموعه تفریحی، گردشگری دهکده گنج نامه به عنوان حامی تیم اسکواش همدان در رقابت های لیگ برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در مراسمی با حضور تنی چند از مسوولان اجرایی همدان، ضمن رونمایی از پیراهن جدید تیم اسکواش همدان برای حضور در لیگ برتر کشور، مجتمع گنج نامه نیز به عنوان حامی این تیم معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم با حضور «محمدعلی محمدی» فرماندار همدان، «سعید ترابیان» رییس هیات مدیره دهکده توریستی گنج نامه و «اسدالله ربانی مهر» رییس هیات اسکواش همدان، از برگزیدگان مسابقات ورزش در خانه، پیکارهای آقایان و بانوان اسکواش دهه فجر، رقابت مجازی فدراسیون، مسابقات نقاشی کودکان و عکس شب یلدا ویژه اعضا هیات اسکواش استان تقدیر شد.

فرماندار همدان در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم حمایت از توسعه ورزش و ورزشکاران، گفت: هدف ما کسب موفقیت ورزشکاران همدانی در میادین ملی و بین المللی است که برای تحقق این هدف نیز از تمامی ورزشکاران حمایت می کنیم.

«محمدعلی محمدی» افزود: همدان از دیرباز مهد تاریخ و تمدن ایران زمین بوده و باید در تمامی صحنه‌ها و میادین مختلف بدرخشد.

به گفته وی، جوانان مستعد همدانی شایسته بهترین حمایت‌ها هستند و باید در حوزه ورزش نیز افتخارآفرینی‌ها با قدرت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه اسکواش به عنوان یکی از رشته‌های نوپا به دنبال ارتقا و پیشرفت جایگاه است، گفت: پیشرفت‌های بسیار خوبی را از این ورزش شاهد هستیم و حمایت لازم را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش فرماندار همدان محمدعلی محمدی دهکده گنج نامه اسکواش همدان گنج نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود