Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:27:24 GMT

مس با یک تغییر مقابل ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۳۴۹

مس با یک تغییر مقابل ذوب‌آهن

محمد ربیعی ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با ذوب‌آهن را معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم‌های مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس مقابل هم قرار می‌گیرند که قضاوت این بازی را سید علی‌اصغر مومنی برعهده دارد.

 

داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، فراز امامعلی و محمد قاضی ۱۱ بازیکنی هستند که ترکیب مس رفسنجان برابر ذوب‌آهن را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد ربیعی در دیدار امروز مس نسبت به مسابقه اخیرشان که مقابل پرسپولیس شکست خوردند، یک تغییر در ترکیب ایجاد کرده که محمد قاضی با پایان مصدومیت جانشین مهرداد آوخ شده است.

ذوب آهن اصفهان مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر