Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روحانی رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد. به این ترتیب شریعتی جایگزین نیره پیروزبخت شد. پیروزبخت که 2 دوره ریاست سازمان استاندارد را بر عهده داشته، بازنشسته شده است.

متن حکم حسن روحانی برای انتصاب شریعتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷.۱۱ مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

پیروزبخت دی 92 به مدت 3 سال به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد منصوب شد و پس از آن نیز ماموریتش در این سازمان تمدید شد.

شریعتی، رئیس جدید سازمان ملی استاندارد  از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دولت اصلاحات بود. در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی در خوزستان، شریعتی برای دوره‌ای سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را برعهده داشت. در طول دوران ۸ ساله فعالیت دولت‌های نهم و دهم، وی به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی‌شاپور فعالیت می‌کرد و در دولت یازدهم هم به سمت استاندار خوزستان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خوزستان اسلام غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد پیروزبخت سازمان ملی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!