Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:13:22 GMT

فرماندار خرم‌آباد: میوه شب عید به موقع تامین شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۴۵۶

فرماندار خرم‌آباد: میوه شب عید به موقع تامین شود

به گزارش ایرنا، جعفر طولابی روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار و ستاد شهرستانی کرونا افزود: تهیه و تامین کالاهای اساسی، ذخیره و توزیع به موقع این کالا برای دسترسی آسان مردم به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار دارد و دستگاه های متولی برای پیش بینی ذخیره سازی و عرضه به موقع در سطح مناطق شهری و روستایی تمهیدات لازم را اندیشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تامین نهاده های دامی مورد نیاز مرغداری ها و دامداری ها نیز برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: برای نظارت بهتر بر کالاهای اساسی و میوه شب عید نیز اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز نیز باید تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ ادامه داشته باشد.

طولابی گفت: همچنین مقدمات راه اندازی بازارچه های موقت از طریق شهرداری فراهم شده است و این بازارچه ها به بخش خصوصی واگذار می شود که باید رعایت پروتکل های بهداشتی در چیدمان غرفه ها در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه سیستم نظارتی باید برای کنترل قیمت ها برنامه ریزی جدی داشته باشد تصریح کرد: برای تامین میوه مورد نیاز شب عید و تعطیلات نوروزی، سازمان های تعاون روستایی و جهاد کشاورزی به عنوان متولیان امر به گونه‌ای عمل کنند تا میوه به موقع در اختیار مردم قرار گیرد و از تشکیل صف‌های طولانی توزیع کالا در شرایط شیوع کرونا پیشگیری شود.

خروج مرغ زنده از خرم آباد ممنوع است

طولابی همچنین درباره توزیع گوشت مرغ در خرم آباد نیز گفت: کمبود مرغ به دلایلی در شهرستان وجود دارد به همین منظور در ستاد تنظیم بازار لرستان به گونه‌ای تصمیم گیری شده است که از مرحله جوجه ریزی تا توزیع، نظارت شود تا روزهای پایانی سال دچار نوسان قیمت و مشکل در عرضه نباشیم.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: فروش و خروج مرغ زنده توسط مرغداران به خارج از شهرستان ممنوع است که مسئولان  نظارتی باید به این موضوع هم توجه ویژه داشته باشند.

فعالیت بازار روز در مکان های روباز

طولابی به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی دستفروشان و بازار روز در شهرها مصوبه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ و مقرر شده است فعالیت بازار روز متناسب با شرایط کرونا باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت دستفروشان تنها در شرایط زرد و آبی شیوع کرونا مجاز است ادامه داد: اکنون که در شرایط زرد قرار داریم باید این گروه ها در مکان های روباز ساماندهی شوند که زیرساخت های اولیه برای فعالیت در بازارچه های روباز نیاز است.

فرماندار خرم‌آباد درخصوص فعالیت تالارهای پذیرایی در شرایط زرد کرونایی نیز گفت: صاحبان تالارهای پذیرایی نیز باید با ظرفیت یک سوم فعالیت داشته باشند و چنانچه تخلفی از آنها مشاهده شود فعالیت آنها ممنوع  خواهد شد.

طولابی اضافه کرد: در شرایط زرد شیوع کرونا، فعالیت گروه شغلی چهارم مانند شهربازی ها، باغ وحش ها و مراکز تفریحی مانند استخرهای شنا، ورزش های پربرخورد و باشگاههای ورزشی ممنوع است.

وی با تاکید بر کنترل مراسم عروسی و عزاداری گفت: باید علاوه بر انسداد محورهای ورودی به آرامستان، خودروهایی که در این تجمعات حضور دارند، جریمه شوند تا از تجمع دوباره آنها جلوگیری شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی خرم آباد ستاد تنظیم بازار لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی خرم آباد ویروس کرونا ستاد ملی خرم آباد ستاد تنظیم بازار لرستان اخبار کنکور شرایط زرد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور