Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  مسعود ظفری در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  با شیوع مجدد کرونا طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر  از طریق مدیریت هوشمند مرکز کنترل  ترافیک شهردار دوگنبدان صورت می‌گیرد.

وی ابراز کرد: برای کنترل تردد در ساعات شبانه ۱۲ دوربین  پایش تصویری و ثبت تخلف در سطح شهر دوگنبدان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شهردار دوگنبدان با بیان اینکه دوربین های ثبت تخلف شهرداری دوگنبدان  پلاک خوان هستند و می‌توان با استقرار راهور خودروهای متخلف را ثبت کنند،اذعان کرد: اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح از امروز در شهر دوگنبدان اعمال می شود.

 ظفری افزود: شهرستان گچساران  در  محور مواصلاتی  شمال به جنوب قرار گرفته است  و شهر دوگنبدان  یک شهر خطی و طولی  است  و خواه ناخواه گچساران محل عبور جنوب کشور  به خصوص به استان خوزستان و فارس است.

 وی با انتقاد از اینکه سالهای  زیادی می‌گذرد اما هنوز جاده کمربندی گچساران تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، عنوان کرد: ما باید اول شرایط را فراهم کنیم وقتی هنوز کمربندی آماده نیست چگونه می‌توانیم بنر بزنیم و ورودی و خروجی را کنترل کنیم.

 شهردار دوگنبدان  با اشاره به اینکه در حدود ۲۵ راه وجود دارد و در سال گذشته ظرف 2 شبانه روز کار جاده کمربندی را انجام دادیم، تصریح کرد: سه نقطه اتصال هنوز به اتمام نرسیده و بیس ریزی شده است و نیاز به آسفالت دارد.

 ظفری خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه تا شب عید وقت داریم و انتظار است فرماندار به صورت ویژه جاده کمربندی را پیگیری نماید.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: گچ خوزستان شهردار دوگنبدان گچساران خبرگزاري فارس دوگنبدان شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان