Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: رختکن استقلال گمشده دارد و باید کسی باشد که به بازیکنان بگوید اینجا یک تیم معمولی نیست. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم و مسائل مختلف این تیم صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: از بازی با سپاهان شروع کنیم، چرا استقلال خوب بازی نکرد و شکست خورد؟

حال‌ ما خوب نیست، چون حال استقلال خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره مسائل فنی در تیم حضور ندارم که بخواهم حدس بزنم و بگویم مشکل تیم چیست. تنها مسئله‌ای که مشهود است، پایین بودن روحیه تیم از نظر روحی - روانی است و بازیکنان اصلا تمرکز ندارند. عدم تمرکز از هفته‌های گذشته شروع شد و در بازی با سپاهان اوج خود رسید.

* تسنیم: بحث تغییر سرمربی و کادر فنی استقلال می‌تواند کمکی به این تیم کند؟

واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم. هجمه بسیار زیادی روی فکری است. کسانی که خودشان تصمیم گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند. فکری و باشگاه باید با هم صحبت کنند و تصمیم درستی بگیرند. من نمی‌توانم راهکاری نشان دهم، چون مسئولیتی ندارم. همه از شرایط استقلال ناراحتیم. خودم بیشترین حمایت را از فکری کردم، اما برخی مواقع اتفاقات دیگری رقم می‌خورد و نمی‌توان کاری کرد.

* تسنیم: بازیکنان عملکرد معمولی دارند، فکر می‌کنید مشکل تیم کجاست؟

بازیکنان معمولی نیستند، وقتی تمرکز نداشته باشید، معمولی می‌شوید. پیام‌های هواداران را می‌بینم که چه درخواست‌هایی از ما دارند، اما چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟

* تسنیم: از نیمکت استقلال و دستیاران فکری هم انتقادهایی می‌شود.

چند بار گفته‌ام که استقلال در رختکنش گمشده‌ای دارد. نمی‌خواهم به بازیکنان یا افرادی که هستند، چیز خاصی بگویم اما یک نفر باید در رختکن به بازیکنان بگوید که اینجا استقلال است و تیم معمولی نیست. هیچ موقع به فکر این کار نیفتادند و انتخاب خودشان را کردند. 

در اقدامی عجیب؛ فکری اینستاگرام باشگاه استقلال را آنفالو کرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم