Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعته گذشته ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر سیما سادات لاری، با بیان اینکه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،از دیروز تا امروز ۲۶ بهمن سال جاری؛ ۷ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند که ۵۶۸ نفر از آنها بخاطر وخامت حال شان بستری شدند که با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لاری با اشاره به شمار جان باختگان یک روز گذشته گفت:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید.   وی گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.   لاری با بیان اینکه ۳۷۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۴۸ هزار و ۸۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.   به گفته لاری، بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.   وی گفت: همچنین شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.   انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت از سیل بخش تسوج در شهرستان شبستر ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید منجم شامگاه _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در خصوص آب‌گرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 750413

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس