Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:19:10 GMT

مراحل ثبتی ۸۰ درصد موقوفات نجف‌آباد انجام شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۸۳۵

مراحل ثبتی ۸۰ درصد موقوفات نجف‌آباد انجام شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد از انجام مراحل ثبتی ۸۰ درصد موقوفات نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه مراحل ثبتی ۸۰ درصد از موقوفات شهرستان نجف آباد انجام شده است، افزود: در شهرستان نجف‌آباد از قبل از انقلاب تاکنون ۲۵۶ سند برای موقوفات صادر شده است که این تعداد سند شامل ۳۳۹ رقبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۰ مورد از اسناد صادر شده برای موقوفات نجف آباد متعلق به سال جاری است، ادامه داد: تا پایان سال این عدد به ۱۰۰ سند خواهد رسید چرا که مراحل ثبتی این موقوفات از جمله نقشه برداری و درج آگهی انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه تاکنون نقشه‌برداری و تعیین حدود ۸۰ درصد از موقوفات شهرستان نجف آباد انجام شده است، گفت: مراحل ثبتی این موقوفات در حال انجام است و اداره شهرستان نجف‌آباد و بخش مهردشت همکاری ویژه‌ای در این زمینه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه چهار امامزاده در شهرستان نجف‌آباد وجود دارد که برای سه امامزاده تاکنون و در سال جاری سند دریافت شده است، افزود: امامزاده ساره مریم جوزدان با ۴۹ هزار متر مربع زمین، امامزاده سید محمد شمس‌الدین علویجه ۲۹ هزار متر مربع و امامزاده عبدالله روستای اشن اسناد مالکیتی دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه در حال حاضر تنها امامزاده تقی‌بن محسن بن موسی‌بن جعفر شهر دهق هنوز سند ندارد، ادامه داد: سند این امامزاده نیز به زودی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۶۳ موقوفه در شهرستان نجف‌آباد وجود دارد، افزود: ۵۰ درصد از این موقوفات سند دارد و مراحل ثبتی ۸۰ درصد موقوفات فاقد سند انجام شده است و تنها برای ۲۰ درصد موقوفات هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

کد خبر 475013

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موقوفات ثبت موقوفات سنددار شدن رقبه ها زیارتگاه ها امام زاده شهر دهق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان نجف آباد انجام شده درصد موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود